جامع خبر(جامع نیوز):سطح یک توانگری مالی بیمه اتکایی ایران معین برای سال ۱۴۰۱ با نسبت ۲۷۸ درصد، از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأیید شد. به نقل از روابط عمومی اتکایی ایران‌معین؛ توانگری مالی این شرکت در حالی برای دهمین سال متوالی بر اساس صورت‌های مالی ۱۴۰۰ ، در جایگاه اولین ها قرار می‌گیرد […]

جامع خبر(جامع نیوز):سطح یک توانگری مالی بیمه اتکایی ایران معین برای سال ۱۴۰۱ با نسبت ۲۷۸ درصد، از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأیید شد.

به نقل از روابط عمومی اتکایی ایران‌معین؛ توانگری مالی این شرکت در حالی برای دهمین سال متوالی بر اساس صورت‌های مالی ۱۴۰۰ ، در جایگاه اولین ها قرار می‌گیرد که در مقایسه با نسبت ۲۵۰ درصدی سال گذشته افزایش ۲۸ واحدی را نشان می دهد.

بنابر این گزارش، به دنبال تغییر زمینه فعالیت شرکت از صدور بیمه های جنرال به تخصصی اتکایی، تلاش بر این است همچون سنوات گذشته با تدبیر مدیریت ارشد و همدلی کارکنان نسبت توانگری مالی بیمه اتکایی ایران‌معین در سطح یک حفظ شود.  

گفتنی است، نسبت توانگری مالی مهمترین شاخص‌ ارزیابی توانایی شرکت‌های بیمه در ایفای تعهدات است که در ۵ سطح توسط عالی ترین نهاد صنعت بیمه، سالانه با استناد به صورت‌های مالی ارزیابی و اعلام می‌شود تا بیمه گزاران انتخاب اصلحی داشته باشند.