جامع خبر(جامع نیوز):شعب بانک تجارت در سراسر کشور از تاریخ شنبه پنجم شهریورماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه‌ی هر هفته از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.  به نقل از اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، ساعت کار مدیریت‌های شعب، شعب، […]

جامع خبر(جامع نیوز):شعب بانک تجارت در سراسر کشور از تاریخ شنبه پنجم شهریورماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه‌ی هر هفته از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

 به نقل از اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، ساعت کار مدیریت‌های شعب، شعب، و واحدهای ارزی بانک تجارت از تاریخ شنبه پنجم شهریورماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه‌ی هر هفته به ۷:۳۰ الی ۱۴ و روزهای پنجشنبه به ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ تغییر پیدا می‌کند.

پیش از این و بر اساس مصوبه هیات دولت و به موجب ابلاغیه کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، ساعت حضور بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از ۲۱ خرداد ماه الی ۳ شهریورماه سالجاری در سراسر کشور تغییر کرد.