جامع خبر(جامع نیوز):جشنواره حامی سرمد، با ارائه تخفیف ۸۵ درصدی بر روی پوشش‌های اضافی بیمه آتش‌سوزی آغاز شد.    به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، جشنواره حامی سرمد با ارائه تخفیف‌های ویژه بیمه‌های آتش‌سوزی از اول تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. در این جشنواره، بیمه‌های آتش‌سوزی با اعمال تخفیف تا سقف ۲۰ درصد […]

جامع خبر(جامع نیوز):جشنواره حامی سرمد، با ارائه تخفیف ۸۵ درصدی بر روی پوشش‌های اضافی بیمه آتش‌سوزی آغاز شد.

 

 به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، جشنواره حامی سرمد با ارائه تخفیف‌های ویژه بیمه‌های آتش‌سوزی از اول تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

در این جشنواره، بیمه‌های آتش‌سوزی با اعمال تخفیف تا سقف ۲۰ درصد در پوشش اصلی آتش‌سوزی و تا ۸۵ درصد در پوشش‌های اضافی مانند زلزله، سیل، سرقت، نوسانات برق و طوفان به بیمه‌گذاران ارائه می‌شود.

پوشش هزینه‌های پزشکی، نقص عضو و فوت نیز به عنوان پوشش‌های اضافی، در جشنواره حامی سرمد در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌گیرد.

این جشنواره از اول تا ۳۱ شهریور ماه، برای مجتمع‌های مسکونی (حداقل ۸ واحد)، شرکت‌های خدمات ارزی و صرافی، آرایشگاه‌های مردانه، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها، مطب پزشکان، بنگاه‌های معاملات ملکی، فروشگاه‌های مواد پروتئینی، ساختمان‌های اداری، رستوران‌ها، آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و تعمیرگاه‌ها ارائه می‌شود و هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور از این تخفیف‌ها ویژه استفاده کنند.

بیمه‌گذاران و مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://webapp.sarmadins.ir/agents به نزدیکترین شعبه و یا نمایندگی بیمه سرمد دسترسی داشته باشند و یا با هر یک از نمایندگان این شرکت، برای صدور این بیمه‌نامه‌ها تماس حاصل نمایند.

بیمه سرمد از سال ۱۳۹۲ با پشتوانه بانک صادرات ایران، فعالیت بیمه‌ای خود را آغاز کرده و تا امروز سهم خود را از بازار بیمه کشور به بیش از ۱٫۵ درصد رسانده است.