جامع خبر(جامع نیوز):جلسه دیدار مردمی مدیرعامل بانک مسکن در قالب میز خدمت در هفته گرامیداشت دولت برگزار شد.  پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، جسله ملاقات مردمی دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در قالب میز خدمت و به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت برگزار شد. در این میز خدمت که در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن برپا شد، سید محسن فاضلیان […]

جامع خبر(جامع نیوز):جلسه دیدار مردمی مدیرعامل بانک مسکن در قالب میز خدمت در هفته گرامیداشت دولت برگزار شد.

 پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، جسله ملاقات مردمی دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در قالب میز خدمت و به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت برگزار شد.
در این میز خدمت که در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن برپا شد، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک و معاون امور اعتباری،محمدصفری عضو هیات عامل و سرپرست معاونت منابع انسانی، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت نیز حضور داشتند و پاسخگوی سئوالات مردم در حوزه کاری خود بودند.
طی برپایی این میز خدمت مدیرعامل بانک مسکن در دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم، درخواست‌های آنان را بررسی و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.
با توجه به رویکرد مردمی دولت برای ارتباط بدون واسطه مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی با مردم و کسب رضایتمندی حداکثری آنان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از روز دوشنبه ۳۱ مردادماه به مدت دو هفته میز خدمت پاسخگویی و مشاوره بانکی در شعب سراسر کشور بانک مسکن با حضور مدیران این بانک برپا شده است که تسریع در روند خدمات‌دهی و تسهیلات‌دهی بر اساس فرامین رییس جمهوری با رویکرد تحول نظام بانکی از جمله اهداف برپایی میزهای خدمت بانک مسکن است.