جامع خبر(جامع نیوز):مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.    به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری در بازدید از ظرفیت‌های علمی دانشگاه صنعتی سهند و ارزیابی عملکرد آنها ضمن بیان این مطلب گفت: تعامل با دانشگاه ها […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.

 

 به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری در بازدید از ظرفیت‌های علمی دانشگاه صنعتی سهند و ارزیابی عملکرد آنها ضمن بیان این مطلب گفت: تعامل با دانشگاه ها برای بهره مندی از ظرفیت های آنها برای رفع تقاضاهای بخش معدن و صنایع معدنی، از جمله برنامه های اصلی ایمیدرو است.
وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان ذیل آنها، از برنامه‌های اصلی ایمیدرو است و تلاش ما، گسترش این نوع همکاری‌ها برای رفع مشکلات و نیاز‌های صنعتی در بخش صنعت و معدن کشور است.
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با بیان اینکه رویکرد ایمیدرو، استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای احصای مشکلات بخش معدن و صنایع معدنی کشور و حل آن‌ها است، گفت: دانشگاه های کشور ظرفیت های مطلوبی در تبیین صورت مسئله و ارائه پاسخ مناسب به نیاز‌های این بخش دارند.
وی ادامه داد: در این فرآیند، دانشگاه براساس تقاضا‌های پیش روی صنعت، پیشنهادات خود را ارائه می کند و در نهایت به حل مسئله و رفع نیاز‌های کشور منجر شود.