عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت این بانک در بخش محصولات نوین گفت: سامانه سککوک (تامین مالی زنجیره ای) یکی از مبناهای مورد نیاز نظام تولید و صنعت کشور است.   محمد شیریجیان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی […]

عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت این بانک در بخش محصولات نوین گفت: سامانه سککوک (تامین مالی زنجیره ای) یکی از مبناهای مورد نیاز نظام تولید و صنعت کشور است.

 

محمد شیریجیان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه سککوک، کران کارت، خودپردازهای چند ارزی و… از جمله محصولات خوب در حوزه خدمات خرد اعتباری است، افزود:  اکنون یکی از اولویت های بانک ملی ایران، استفاده از مزیت جدی وجود مشتریان تامین مالی خرد است که کارت های اعتباری را می توان یکی از ابزارهای آن دانست.

وی افزود: سککوک نیز یکی از سکوهای مهم در بحث تامین مالی زنجیره ای محسوب می شود که بانک ملی ایران آن را در اختیار شبکه بانکی کشور قرار داده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، بانک ملی ایران باید از تمام ظرفیت های خود در تمامی بخش ها بهره گیرد. در بخش بازار سرمایه نیز بانک قابلیت های خوبی دارد و می توان از ظرفیت بالای کارگزاری آن استفاده کرد.

عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک تاکید کرد: به همین منظور به دنبال اخذ مجوز بازارگردانی هستیم تا در این عرصه فعال تر باشیم. فعال شدن در بخش تامین سرمایه یکی از موضوعات جدی و در حال پیگیری در بانک است.