ارائه بالاترین استقامت موجود با رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ چرخه P/E درSSD های ۳D NAND اپیسر

  پرینت
ارائه بالاترین استقامت موجود با رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ چرخه P/E درSSD های ۳D NAND اپیسر
شناسه خبر : 79221 | تاریخ انتشار : 27 مهر 1401 - 12:33 | 319 بازدید | تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای ارائه بالاترین استقامت موجود با رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ چرخه P/E درSSD های ۳D NAND اپیسر بسته هستند |

جامع خبر(جامع نیوز):اپیسر بهینه سازی فلش ۳D NAND را به مراحل بالای جدیدی رسانده است. این شرکت امروز، عرضه SLC-liteX صنعتی SSD را اعلام کرده که می تواند چرخـه های باورنکردنی ۱۰۰۰۰۰ P/E را ارائه دهـد. این مـقدار ۳ تا ۳۳ برابر بیشتر از محصـولات رقیب ۲D MLC و ۳D TLC موجود در بازار است. […]

جامع خبر(جامع نیوز):اپیسر بهینه سازی فلش ۳D NAND را به مراحل بالای جدیدی رسانده است. این شرکت امروز، عرضه SLC-liteX صنعتی SSD را اعلام کرده که می تواند چرخـه های باورنکردنی ۱۰۰۰۰۰ P/E را ارائه دهـد.

این مـقدار ۳ تا ۳۳ برابر بیشتر از محصـولات رقیب ۲D MLC و ۳D TLC موجود در بازار است. سازندگان ۵G و AIoT که در جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها در مقیاس بزرگ سرمایه‌گذاری می‌کنند، از جمله کسانی هستند که خواستار ظرفیت‌، عملکرد و استقامت بالاتر بوده و به سرعـت مزایای این توسـعه را مشاهده خواهنـد کرد. طبق تحقیـقات بازار متـحدین، “انـدازه بازار جهانی فلش ممـوری ۳D NAND در سال ۲۰۲۰ به ۱۲٫۳۸ میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۰ به ۷۸٫۴۲ میلیارد دلار برسد و نرخ رشد مرکب سالانه ۲۰٫۳% از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۳۰ را ثبت کند.”

استقامت هر محصول فلشNAND  را می توان بر اساس تعداد چرخه های P/E اندازه گیری کرد. هر بار که یک عمل نوشتن یا پاک کردن انجام می شود، سلول فلش آسیب جبران ناپذیری را متحمل می شود. در دنیای صنعتی، ۳۰۰۰ چرخه P/E یک عـدد کاملا رقابتـی در نظر گرفتـه می شد. اما با افزایـش تقاضا برای آســتانه‌های استقامت بیشتر در برنامه‌هایـی مانند ۵G O-RAN و سوئیچ‌های محاسبات لبه‌ای، بازار تشنه ویژگیهای بیشتری بوده و این در حالی است که هنوز مقرون‌به‌صرفه بودن کالا دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. تیم کرک اپیسر که متشکل از کارشناسان سیستم‌افزار بوده این مشکل را حل کرده و توانسته فناوری را برای ارائه ۱۰۰۰۰۰ چرخه P/E تغییر دهند. مدیریت دقیق توزیع سلولی ساختار سه بعدی TLC به منظور تنظیم صحیح دلتای ولتاژ و سنجش بار ضروری بود. علاوه بر این، با استفاده از اجزای NAND درجه صنعتی که با دقت انتخاب شده اند، ساختار سیستم عامل به طور خاص برای افزایش پایداری فلش NAND در طول عملیات روزانه بهینه شده و الگوریتم رسیدگی به خطا به طور قابل توجهی بهبود یافته است تا از هرگونه خطای ECC غیرمنتظره جلوگیری شود.

نوآوری هایی این چنینی موجب همکاری سودآور و طولانی مدت اپیسر با برخی از برترین تامین کنندگان قطعات و مواد در جهان و تامین قطعات پایدار دراز مدت تضمین می شود. در واقع، سری SATA SH250 و PCIe PH920 Apacer در حال حاضر با ۱۰۰۰۰۰ چرخه P/E در مشخصات مختلف برای کاربری بازی، نظارت، محاسبات لبه و IOT هوشمند ۵G در دسترس هستند. برای تولیدکنندگان محصولاتی که برای استفاده در محیط های چالش برانگیز برنامه ریزی شده اند، این محصولات با ویژگی های ارزش افزوده ثابت مانند عملکرد در دمای گسترده نیز در دسترس بوده و به دستگاه ها اجازه می دهد حتی در دماهای پایین ۴۰- یا تا ۸۵ درجه سلسیوس به صورت یکنواخت کار کنند. اپیسر نیز مانند همیشه تحت شعار اصلی خود “شراکت بهتر”، در حال گسترش است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
نفت پاسارگاد، حامی توسعه دانش و فناوری در صنعت راه و شهرسازی ایران
حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
برگزاری یازدهمین کنگره گیاهان داروئی
حضور گروه سایپا در ششمین نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو
با هوش مصنوعی محصولات جدید سامسونگ در زمان خود صرفه‌جویی کنید / محصولات هوشمند سامسونگ؛ کلید طلایی مدیریت زمان
قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.