جامع خبر(جامع نیوز):به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ امکان صدور و تمدید اینترنتی بیمه شخص ثالث بر روی وبسایت این شرکت فراهم شده است.   براساس این گزارش، بیمه گزاران می توانند جهت صدور بیمه نامه شخص ثالث خود بصورت مستقیم و آنلاین به سایت بیمه پارسیان مراجعه و در زمان کوتاهی نسبت به […]

جامع خبر(جامع نیوز):به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ امکان صدور و تمدید اینترنتی بیمه شخص ثالث بر روی وبسایت این شرکت فراهم شده است.

 

براساس این گزارش، بیمه گزاران می توانند جهت صدور بیمه نامه شخص ثالث خود بصورت مستقیم و آنلاین به سایت بیمه پارسیان مراجعه و در زمان کوتاهی نسبت به خرید یا تمدید آن اقدام نمایند.

 

امکان صدور اینترنتی بیمه نامه توسط بیمه پارسیان قبلاً نیز فراهم بود که با توجه به تغییراتی در سیستم صدور این شرکت، مدتی این امکان از روی وبسایت شرکت برداشته شده بود که اکنون با راه اندازی سیستم های صدور جدید، بیمه گزاران با دسترسی آسان­تر می توانند نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث و یا تمدید بیمه نامه قبلی خود اقدام نمایند. کلیه تمهیدات لازم جهت استعلام بیمه نامه و اعمال تخفیفات متعلقه در این سیستم در نظر گرفته شده است.