جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت جدیدترین شعبه بانک کارآفرین در ساختمان تابان افتتاح شد. به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، با حضور دکتر احمدبهاروندی مدیرعامل و مهدی سیف علی شاهی، مسعود شریفات، فرشادمحمدپور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک کارآفرین جدیدترین شعبه بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت جدیدترین شعبه بانک کارآفرین در ساختمان تابان افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، با حضور دکتر احمدبهاروندی مدیرعامل و مهدی سیف علی شاهی، مسعود شریفات، فرشادمحمدپور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک کارآفرین جدیدترین شعبه بانک کارآفرین بصورت رسمی افتتاح شد.

بانک کارآفرین در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و رویکرد خدمات کاربر پسند تجهیز و نوسازی شعب جدید خود را در دستور کار قرار داده است، در این راستا سال گذشته شعبه ناهید و امروز شعبه تابان این بانک با رویکرد ارائه خدمات نوین در سطح بانکهای بین المللی راه اندازی و افتتاح شد .
شعبه تابان بانک کارآفرین(کد۵۳۰۰۱۶۸) که بر اساس هویت بصری جدید این بانک طراحی و تجهیز شده ، از روز ‌شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در خیابان جردن ساختمان تابان آماده خدمت‌رسانی به مشتریان ارجمند است.

شعبه تابان پیش از این با نام شعبه ظفر در خیابان شهید دستگردی به ارائه خدمت می پرداخت که با رویکرد ارائه خدمات متنوع و نوین بانکداری بین المللی به ساختمان تابان انتقال یافته است.
در مراسم افتتاح شعبه تابان که صبح امروز و با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشدبرگزار شد ؛ تاکید شد که با پتانسیل های موجود در این شعبه، طی زمان کوتاهی شاهد تبدیل شدن این شعبه به شعبه مستقل بانک کارآفرین خواهیم بود.

در ادامه این مراسم رضا راضی زاده مدیر پشتیبانی بانک با ارائه گزارشی از روند بازسازی و آماده سازی شعبه تابان ابراز امیدواری کرد که در راستای تجهیز و نوسازی شعب نوین بانک کارآفرین در آینده نزدیک شاهد افتتاح شعبه آقابزرگی بعنوان سومین شعبه نوین بانک کارآفرین خواهیم بود.