جامع خبر(جامع نیوز):پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی، با حمایت بیمه سرمد با حضور آشپزهایی از سراسر کشور برگزار شد. به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، پانزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی با حمایت بیمه سرمد از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد. در این دوره جشنواره آش […]

جامع خبر(جامع نیوز):پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی، با حمایت بیمه سرمد با حضور آشپزهایی از سراسر کشور برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، پانزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی با حمایت بیمه سرمد از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد.

در این دوره جشنواره آش ایرانی که برند ملی غذای کشور است، ۳۰ بانوی آشپز به نمایندگی از ۳۰ استان حضور داشتند و در مراسم پایانی این جشنواره، با حضور علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان و سید سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از برگزیدگان تجلیل شد.

در این دوره از جشنواره، مهسا علیاری از استان زنجان و فریده صالحی از استان کرمانشاه مشترکا به مقام نخست دست یافتند و بتول نقدی از استان ایلام و فرزانه عبدی از استان زنجان به صورت مشترک دوم شدند. همچنین رباب محمدی از استان زنجان و زهره اسدپور از استان گیلان نیز به صورت مشترک سوم شدند.

پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی که با حمایت بیمه سرمد برگزار شد، امسال با استقبال کم‌نظیری مواجه شد و طبق گفته سید سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، در روز پایانی این جشنواره، حدود ۱۲۰ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند که یک رکورد محسوب می‌شود.

بیمه سرمد از جوان‌ترین شرکت‌های حاضر در صنعت بیمه کشور است که در سال ۱۳۹۲ با حمایت بانک صادارات ایران تاسیس شده است. این شرکت، در سال ۱۳۹۹ توانست وارد باشگاه هزار میلیاردی‌های صنعت بیمه شود و در دو سال گذشته نیز حق بیمه تولیدی خود را افزایش داده است.