جامع خبر(جامع نیوز):با حضور مدیر عامل، محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE گهرزمین و جمعی از پرسنل آتش نشانی به مناسبت روز آتش نشان از آنان تجلیل به عمل آمد.  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ […]

جامع خبر(جامع نیوز):با حضور مدیر عامل، محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE گهرزمین و جمعی از پرسنل آتش نشانی به مناسبت روز آتش نشان از آنان تجلیل به عمل آمد.

 به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، صبح امروز در محل آتش نشانی این شرکت، با حضور مدیر عامل، محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE گهرزمین و جمعی از پرسنل آتش نشانی به مناسبت روز آتش نشان از آنان تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم مدیر عامل گهرزمین ضمن قدردانی از زحمات آتش نشانان عنوان کرد؛ آموزش در زمینه اطفا حریق در بین همه پرسنل اهمیت دارد و باید به آن توجه کرد.
در ادامه این مراسم عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین نیز ضمن تبریک این روز به آتش نشانان خاطرنشان کرد؛ هرجایی حریقی اتفاق می افتد این دلاوران حضور دارند.
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از آتش نشانان گهرزمین با اهدا گل و هدیه تجلیل شد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین