جامع خبر(جامع نیوز):بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.   به نقل از روابط عمومی؛ بر همین […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.

 

به نقل از روابط عمومی؛ بر همین اساس محمود حسن شاهی مدیر شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد در جمع روسای شعب این استان ها بر معرفی سرویس های بانکداری مدرن به مشتریان تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویس های بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوه بر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوت برای مشتریان ایجاد کنند.

در ادامه حسن شاهی پیرو بازدید مدیران شعب استان ها از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: بانک ایران زمین با شخصی سازی خدمات برای مشتریان، گامی موثر در ارائه سرویس های بانکی برداشته است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود، خدمات مورد نظر خود را از بانک دریافت نمایند.

در پایان سید مهدی فاطمی معاون شعب استان همراهی ستاد با کارکنان شعب را ضروری دانست و گفت: به طور قطع همکاری و همراهی همکاران در ستاد با شعب می تواند در روند ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان موثر باشد.

اپلیکیشن فراز ایران زمین با امکانات بانکی متنوع می تواند در راستای فناوری روز ایران زمین بسیاری از خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه کند.