جامع خبر(جامع نیوز):بسته تشویقی بانک مسکن با نام «طرح غدیر» برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شد.   به نقل از بانک مسکن – هیبنا، بسته سیاستی پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن موسوم به «طرح غدیر» مشتمل بر امتیازاتی برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب و همچنین مساعدت با مشتریان دارای مطالبات غیر […]

جامع خبر(جامع نیوز):بسته تشویقی بانک مسکن با نام «طرح غدیر» برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شد.

 

به نقل از بانک مسکن – هیبنا، بسته سیاستی پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن موسوم به «طرح غدیر» مشتمل بر امتیازاتی برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب و همچنین مساعدت با مشتریان دارای مطالبات غیر جاری، تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شد.

طی این طرح به مشتریانی که تسهیلات خود را در تمام ماه‌های دوره مورد بررسی در بازه‌های زمانی شش ماهه، به موقع و پیش از سررسیدهای مقرر پرداخت کنند، به قید قرعه تسهیلاتی پرداخت می‌شود.

طبق مصوبه هیات مدیره بانک مسکن، ۲۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، ۳۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه هر یک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای مشتریان خوش‌حساب پیش‌بینی شده است.

همچنین مشتریان دارای مطالبات غیرجاری که نسبت به «تسویه نقدی کامل» و «دفعتاً واحده» کل بدهی و «فسخ قرارداد» در مدت اجرای طرح اقدام کنند، از بخشودگی جرایم بهره‌مند خواهند شد .

بنابر این گزارش، تقسیط وجه التزام قراردادهای مشارکت مدنی، تمدید همزمان با تعیین تکلیف مطالبات و تسهیل در ضوابط فروش اقساطی و نیز تقسیط مطالبات ناشی از عقود مشارکتی از دیگر ظرفیت‌های طرح غدیر است.

همچنین با استفاده از بند دیگری از طرح غدیر نیز مشتریانی که فاقد مطالبات غیرجاری بوده و یا نسبت به واریز مطالبات غیرجاری خود اقدام کنند، می‌توانند بدون واریز درصدی از مانده بدهی نسبت به تغییرنام مدیون ( انتقال مانده بدهی به خریدار جدید ) اقدام کنند.