مراسم افتتاح ۵ مدرسه اهدا شده بانک پاسارگاد در روستا‌های استان لرستان، با‌حضور دکتر مجید قاسمی مدیرعامل آن بانک برگزار شد.   اساس آفرینش هستی، مرهون مهرورزی خداوند مهربان است و مسئولیت اجتماعی، جلوه‌گاه مهرورزی برگرفته از محبت و موهبت الهی است. با این رویکرد، بانک پاسارگاد در ادامه فعالیت‌های خود در توسعه زیرساخت‌های آموزشی […]

مراسم افتتاح ۵ مدرسه اهدا شده بانک پاسارگاد در روستا‌های استان لرستان، با‌حضور دکتر مجید قاسمی مدیرعامل آن بانک برگزار شد.

 

اساس آفرینش هستی، مرهون مهرورزی خداوند مهربان است و مسئولیت اجتماعی، جلوه‌گاه مهرورزی برگرفته از محبت و موهبت الهی است. با این رویکرد، بانک پاسارگاد در ادامه فعالیت‌های خود در توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور و در اولین روز سفر استانی مدیرعامل این بانک به همراه برخی از معاونین و مدیران مربوطه به استان لرستان، پنج مدرسه را در شهرستان‌های “خرم‌آباد”، “الیگودرز”، “دورود” و “زاغه” افتتاح کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، طی چند مراسم که در روز چهارشنبه مورخ ۲۷مهر۱۴۰۱ باحضور دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و برخی از معاونین و مدیران، مسئولین استانی و اهالی محلی برگزار شد، ۵ مدرسه ۳کلاسه در روستاهای “شول‌آباد” و “کاظم‌آباد” شهرستان «الیگودرز»، روستای “چشمه‌سرنجه” شهرستان «دورود»، روستای “رازان” بخش «زاغه» و روستای “دولتشاهی کمالوند” شهرستان «خرم آباد» افتتاح شد.
با افتتاح این مدارس، در مجموع ۱۵کلاس درس (حدود ۳۰۰۰مترمربع) به فضای آموزشی این مناطق افزوده شد و دانش‌آموزان عزیز این خطه از کشورمان، سال تحصیلی جدید را در فضای آموزشی شایسته‌ای آغاز کردند.