جامع خبر(جامع نیوز):زائران حرم مطهر رضوی(ع) که قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارند با پرداخت ۵ هزار تومان بیمه می شوند. به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ تشرف زائرین و عزاداران رضوی با پای پیاده به مشهد مقدس جهت حضور در مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) تحت […]

جامع خبر(جامع نیوز):زائران حرم مطهر رضوی(ع) که قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارند با پرداخت ۵ هزار تومان بیمه می شوند.

به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ تشرف زائرین و عزاداران رضوی با پای پیاده به مشهد مقدس جهت حضور در مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) تحت پوشش بیمه ای بیمه سینا قرار دارد.

بر اساس این گزارش: تمامی کاروان هایی که قصد عزیمت به حرم مطهر رضوی(ع) با پای پیاده را دارند و زائرینی که این بیمه نامه را با مبلغ ۵۰٫۰۰۰ ریال خریداری کنند، از مبدا حرکت تا مشهد مقدس، طی مدت زمان حضور در مشهد مقدس تا زمان بازگشت به محل سکونت خود (حداکثر تا زمان اتمام بیمه نامه) تحت پوشش بیمه سینا قرار خواهند گرفت.

این گزارش می افزاید: کاروان ها و زائرین محترم می توانند بیمه نامه مذکور را از طریق مراجعه به سایت bimezaer.com تهیه فرمایند که تا زمان تهیه این گزارش بالغ بر ۴۰ هزار زائر این بیمه نامه را تهیه و پیش بینی می شود بیشتر از ۶۰ هزار نفر از طرح استقبال کنند.

یاد آور می شود: پرداخت خسارت به بیمه شدگان به صورت سیار توسط کارشناسان بیمه سینا در کوتاه ترین زمان ممکن و در محل استقرار بیمه شدگان انجام خواهد شد.