جامع خبر(جامع نیوز):به دعوت نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و در صدر هیأتی بلند پایه، دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در روز پنج شنبه ۷ مهرماه به شهرستان لامرد سفر خواهند کرد.  به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، در سفر یک روزه دکتر […]

جامع خبر(جامع نیوز):به دعوت نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و در صدر هیأتی بلند پایه، دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در روز پنج شنبه ۷ مهرماه به شهرستان لامرد سفر خواهند کرد.

 به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، در سفر یک روزه دکتر قالیباف به شهرستان لامرد، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، مهندس وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان، وی را همراهی خواهند کرد.

یکی از اهداف اصلی دکتر قالیباف در سفر یک روزه خود به شهرستان لامرد، بازدید میدانی از پروژه های مهم و فعال منطقه ویژه اقتصادی لامرد و رصد فعالیت های صنعتگران در این کانون بزرگ صنعتی و معدنی است.
لازم به ذکر است با توسعه فزاینده زیر ساخت ها با اعتباری افزون بر ۵۰ هزار میلیارد ریال و هم چنین استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری، منطقه ویژه اقتصادی لامرد در کانون توجه دولتمردان قرار گرفته است.