جامع خبر(جامع نیوز):دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفتم مهرماه سالروز تأسیس این بانک پیامی صادر کرد.    به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است: خداوند متعال را شاکریم که با استعانت از ذات اقدس او و در سایه توجهات حضرت ولیعصر […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفتم مهرماه سالروز تأسیس این بانک پیامی صادر کرد.

 

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است:
خداوند متعال را شاکریم که با استعانت از ذات اقدس او و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، در کنار مدیران و کارکنان ساعی و فرهیخته بانک صنعت و معدن با بهره گیری از این سرمایه عظیم نیروی انسانی متخصص و متعهد توانسته ایم در عرصه تولید و اشتغال کشور، حضوری فعال و مؤثر داشته باشیم.
مجموعه بانک صنعت و معدن، همواره خود را متعهد به پیشرو، چابک و اثربخش بودن در انجام عملیات و ارائه خدمات نوین در راستای توسعه بخش صنعت و معدن و تحقق اقتصاد هوشمند دانسته و در این راستا ضمن هم افزایی و مشارکت مؤثر با سایر نهادهای ذیربط به دنبال حداکثرسازی رضایت ذینعان می باشد.
مفتخریم که طی چندین دهه فعالیت این بانک، گام های بلندی در راستای تحـقق اهـداف و چشم انداز های اقتصادی کشور برداشته شده و طرح های تولیدی بی شماری با مشارکت این بانک به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده است که سبب رشد و توسعه اقتصادی و محرومیت زدایی در اقصی نقاط این میهن اسلامی شده است.
تنها در سال گذشته با پرداخت ۳۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک، واحدهای تولیدی متعددی به بهره برداری رسیده و برای ۷۷۸۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
در سال جاری نیز با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، ۲۱۹ هزار میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی و معدنی کشور، تسهیلات پرداخت شده که موجبات اشتغال در نقاط مختلف کشور را فراهم نموده است.
افزون بر آن در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۴۰ فقره تسهیلات به ۱۵۰ شرکت دانش بنیان به مبلغ ۳۵ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و در شش ماهه نخست سال جاری نیز ۱۷ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال به شرکت های یاد شده، انواع تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش پرداخت شده که بخشی از آن برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال صرف شده و با تسهیلات این بانک، بنگاه های تولیدی بسیاری در نقاط مختلف کشور به مدار تولید بازگردانده شده اند.
مایه بسی افتخار است که در مدت دولت سیزدهم، تسهیلات پرداختی این بانک نسبت به مدت زمان مشابه قبل از آن ۴۲ درصد افزایش داشته که این مهم به مدد حمایت های دولت مردمی، اعتماد ملت شریف ایران و تلاش های مداوم کارکنان مجرب و خدوم بانک صنعت و معدن حاصل شده است.
ما همواره بر این باور هستیم که با بهره گیری از منابع خدادادی این سرزمین و دانش و خلاقیت نیروهای با انگیزه در کنار استفاده از علم و تجربه پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن کشور می توانیم همچون گذشته مسؤلیت سنگین حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان و صنعتگران عزیز و گرانقدر را با سربلندی و موفقیت به سرمنزل مقصود برسانیم و به عنوان بانکی ارزش آفرین و امین در تمامی عرصه های خدمت رسانی حاضر شویم.