جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل مگاموتور از افزایش ظرفیت تولید این شرکت به ۲۵۰۰ دستگاه در سال آینده خبر داد.   به نقل از سایپانیوز به نقل از روابط عمومی مگاموتور، کیومرث مبلغ ناصری با تشریح برنامه های آتی مگاموتور و نقش این شرکت در گروه خودروسازی سایپا گفت: برای رساندن مگاموتور به جایگاه واقعی خود، باید […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل مگاموتور از افزایش ظرفیت تولید این شرکت به ۲۵۰۰ دستگاه در سال آینده خبر داد.

 

به نقل از سایپانیوز به نقل از روابط عمومی مگاموتور، کیومرث مبلغ ناصری با تشریح برنامه های آتی مگاموتور و نقش این شرکت در گروه خودروسازی سایپا گفت: برای رساندن مگاموتور به جایگاه واقعی خود، باید جوابگوی برنامه های رو به رشد و تعالی گروه خودروسازی سایپا باشیم. برای این مهم در گام اول ظرفیت های موجود در شرکت مورد مطالعه و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفت تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت ها بهره ببریم و بخشی از این مطالعات شامل بازسازی، نوسازی، افزایش ظرفیت خطوط تولید مگاموتور و شرکت های زیر مجموعه است.

 

مدیرعامل مگاموتور با اشاره به اهداف بزرگ سال آینده این شرکت افزود: برای سال ۱۴۰۲ هدفی بزرگ و بی سابقه در مگاموتور هدف گذاری شده است و تولید ۲۵۰۰ دستگاه قوای محرکه در روز است که در تلاش برای عملیاتی کردن این هدف بزرگ هستیم.

 

ناصری تصریح کرد: برای دست یابی به این ظرفیت تولید نیازمند تغییراتی در خطوط ماشینکاری، خطوط مونتاژ و زنجیره تامین هستیم که در حال انجام مذاکره و اجرای پروژه های مورد نیاز قرار داریم تا با افزایش بیشتر قطعات اصلی قوای محرکه ۵c، دنده های گیربکس، تامین به موقع تمام قطعات و … به این مهم دست یابیم.

 

ناصری در ادامه از ساخت خط مونتاژ جدید شرکت مگاموتور خبرداد و گفت: یکی از نقاط کلیدی برای رسیدن به تولید آرمانی ۲۵۰۰ دستگاه در روز، راه اندازی خط مونتاژی است که بتواند به ظرفیت های مونتاژ موتور بیفزاید. بنا داریم قبل از پایان سال ۱۴۰۱ مجهزترین و مدرن ترین خط مونتاژ خاورمیانه با ظرفیت تولید ۷۰۰ دستگاه در روز به صورت دو شیفت با کیفیت و استانداردهای روز دنیا را راه اندازی کنیم.

 

او افزود: در خط مونتاژ جدید، موتور EC5 تولید خواهد شد که موتوری با استانداردهای روز دنیا است و کیفیت قطعات و طراحی آن رضایت بیشتری برای مشتریان فراهم خواهد کرد.

 

مدیرعامل مگاموتور افزود: در اجرای این طرح استفاده از ظرفیت های بالقوه و راکد یکی از اهداف بوده تا میزان سرمایه گذاری دوباره و تکراری را به حداقل رسانده و به اجرای این پروژه سرعت بیشتری ببخشیم.

 

ناصری از انجام پروژه های طراحی قوای محرکه جدید در مگاموتور خبر داد و گفت: با اجرای این ظرفیت سازی و انجام پروژه های جدید به دنبال این هستیم که امکان تولید خودروهای جدید را برای گروه سایپا فراهم کنیم زیرا با طراحی پلتفرم های جدید و قوای محرکه به روز که جوابگوی انتظار مشتریان و بازار باشد این بستر را فراهم می کنیم تا شرکت های گروه خودروسازی سایپا که طراحی محصولات جدیدی را در دست اجرا دارند از قوای محرکه مگاموتور تامین شود.

 

ناصری در ادامه به پروژه های بهبود کیفیت محصولات اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای کاهش آلایندگی و سوخت موتورهای بهبود یافته هدف گذاری شده است و موتور M15GSI ، موتورM24+ و موتور P90 از جمله محصولاتی است که زمانبندی لازم جهت تولید آنها انجام و در ماه های آتی به ترتیب به ثمرخواهند نشست و به عنوان محصولات جدید که شرایط بهبود یافته کیفی دو چندانی را دارند جایگزین تولیدات گذشته و جاری شرکت خواهند شد.

 

ناصری در پایان از تولید گیربکس اتوماتیک در برنامه سال آینده این شرکت خبر داد و گفت: یکی از اهداف مگاموتور در سال آینده تولید گیربکس اتوماتیک برای محصولات گروه سایپا است. گیربکس های اتوماتیک به تناسب طراحی مدرن خودروهای جدید گروه سایپا و انتظارات بازار در سبد تولید محصولات مگاموتور قرار خواهند گرفت و ما نیاز خودروسازان گروه را از گیربکس اتوماتیک تامین خواهیم کرد.