استقرار سریع ۵G باعث افزایش چشمگیر حجم تقاضا برای دستگاه های ذخیره سازی داده شده است. برنامه‌های نوظهور ۵G مانند پزشکی از راه دور، مراقبت‌های بهداشتی هوشمند و قطب‌های هوشمند به دستگاه‌های ذخیره‌سازی ای نیاز دارند که بتوانند عملکردی با سرعت بالا، تأخیر کم و پایدار را در طول انتقال داده‌های تصویری با کیفیت بالا […]

استقرار سریع ۵G باعث افزایش چشمگیر حجم تقاضا برای دستگاه های ذخیره سازی داده شده است. برنامه‌های نوظهور ۵G مانند پزشکی از راه دور، مراقبت‌های بهداشتی هوشمند و قطب‌های هوشمند به دستگاه‌های ذخیره‌سازی ای نیاز دارند که بتوانند عملکردی با سرعت بالا، تأخیر کم و پایدار را در طول انتقال داده‌های تصویری با کیفیت بالا و وضوح بالا ارائه داده تا امکان تشخیص تصویر با هوش مصنوعی و تشخیص‌های کمکی را فراهم کند. خوشبختانه، آخرین SSD PCIe Gen4 x4 اپیسر در حال پیشرفت بوده و از آخرین فناوری حافظه فلش ۱۱۲ لایه ۳ بعدی NAND BiCS5 استفاده می کند. این به معنای عملکرد و قابلیت اطمینان فوق العاده بالا، عرضه پایدار و مهمتر از همه هزینه رقابتی تر برای هر واحد ذخیره سازی داده است.

داده های تصویربرداری بی درنگ نقش مهمی در برنامه های مراقبت های بهداشتی ۵G ایفا می کند. اما برای موثر بودن، به تصاویری با وضوح بالا نیاز داشته که بسیار واضح و متمرکز باشند. طبق گزارش اخیر MarketsandMarkets در رابطه با «۵G در بازار مراقبت‌های بهداشتی»، سلامت از راه دور و جراحی رباتیک هر دو در پاسخ به چالش‌های ناشی از COVID-19 رشد کرده و دستگاه‌های پزشکی پوشیدنی ۵G نیز به همین دلیل رایج‌تر شدند. در حال حاضر، ارزش بازار مراقبت های بهداشتی ۵G در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۱۵ میلیون دلار است و پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۶ با نرخ رشد سالانه مرکب ۷۶٫۳% درصد در طول دوره پیش بینی به ۳۶۶۷ میلیون دلار برسد.

در مقایسه با رابط PCIe Gen 3، رابطSSD PCIe Gen4 x4 اپیسر دو برابر پهنای باند و سرعت انتقال داده را فراهم کرده، مصرف انرژی نیز بسیار کاهش می‌یابد و به بسیاری از کاربردهای صنعتی پیچیده نیز راه پیدا خواهد کرد. این رابط همراه با فناوری خنک‌کننده CoreGlacier Apacer، می‌تواند با گرمای بیش از حد و نرخ‌های سرعت پایین‌تر در پردازش‌های پیشرفته مقابله کند. همچنین همراه با فناوری‌های DataDefender™ و End-to-End Data Protection اپیسر، می‌تواند یکپارچگی داده‌ها را در سیستم‌هایی که منبع تغذیه غیرعادی یا غیرقابل اعتماد است، بهبود بخشد. برای برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی که داده‌های بیمار ممکن است در معرض خطر باشد، می‌تواند از رمزگذاری سخت‌افزار ۲۵۶ بیتی AES و فناوری Signed Firmware برای افزایش امنیت بهره‌مند شود.

در حال حاضر، SSD PCIe Gen4 x4 ، PV930-M280 اپیسر، سریع ترین SSD صنعتی M.2 موجود در بازار بوده و به طور کامل با مشخصات NVMe 1.4 مطابقت دارد. این SSD از سرعت خواندن/نوشتن ۷۱۳۰۰۰/۶۳۳۰۰۰ IOPS و سرعت خواندن/نوشتن مداوم ۵۰۸۰/۴۷۳۵ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. حتی با استاندارد تجهیزات پزشکی EN60601-1-2 برای حساسیت الکترومغناطیسی مطابقت داشته و حفاظت الکترواستاتیکی عالی را برای دستگاه‌های پزشکی فراهم می‌کند.