جامع خبر(جامع نیوز):معاون گردشگری سازمان از برگزاری ۳۲ رویداد فرهنگی، هنری، تفریحی، خانوادگی و ورزشی از ۱۸ تا ۲۴ آبان خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری سازمان با اشاره به برگزاری ۳۲ رویداد با رویکرد و محوریت گردشگری خانواده در هفته کیش افزود: با […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون گردشگری سازمان از برگزاری ۳۲ رویداد فرهنگی، هنری، تفریحی، خانوادگی و ورزشی از ۱۸ تا ۲۴ آبان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری سازمان با اشاره به برگزاری ۳۲ رویداد با رویکرد و محوریت گردشگری خانواده در هفته کیش افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ۱۵رویداد ورزشی،۱۰ برنامه تفریحی- خانوادگی و ۷ برنامه فرهنگی و هنری برای اجرا در هفته کیش درنظر گرفته شده است.

وی از انجام مکاتباتی با سازمان هواپیمایی کشوری و چارتر کنندگان درخصوص افزایش پروازها  خبر داد و تاکید کرد : برای سهولت سفر به کیش از طریق مسیر دریایی نیز رایزنی و برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته است.

مرتضی رمضانی اظهار داشت: رویداد جزیره گنج با شعار “خاک کیش گنج در اختیار ما” با همکاری آموزش و پرورش کیش برگزار می شود تا  اهمیت کیش و ظرفیت‌های کیش به صورت ملی و بین المللی نمایش داده شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جشن هفته کیش در سه جایگاه، واقع در ساحل مرجان از ساعت ۱۶ تا ۱۸، اسکله تفریحی از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و اسکله میر مهنا از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۱ آبان برگزار می شود و فستیوال بازی و ورزش خانواده از ۱۷ تا ۲۳ آبان از ساعت۱۶ و سی دقیقه درپارک مینا اجرا می شود.

رمضانی مراسم تجلیل از مدال آوران  در ساعت ۱۰ در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد کیش و همایش پاکسازی ساحل و دریا  در ساعت ۱۵ در اسکله تفریحی را از برنامه های روز ۱۸ آبان عنوان کرد و  از اجرای گروه های موسیقی آیینی و کارناوال شادی در فرودگاه، بازارها و سواحل در طول هفته کیش خبرداد­ و اظهار داشت: گردشگران در ۱۹ آبان می­توانند در تور طبیعت گردی­کیش که از ساعت۱۴تا۱۹برگزارمی شود حضور یافته و با جاذبه های طبیعی کیش بیشتر آشنا شوند و در همین روز در همایش شناوران پاراسل و فلای برد تفریحی که از ساعت ۱۵ در اسکله تفریحی اجرا می شود؛ حضور به هم رسانند.

وی با اشاره به روز کیش در ۲۰ آبان و برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در مرکز همایش های بین المللی کیش از ساعت ۱۹ تا ۲۲  و برگزاری کارناوال خودرویی، موتوری توسط مجموعه تفریحی سافاری کیش در ساعت ۲۲و پیاده روی خانوادگی از ساعت ۱۷ از مبدا هتل داریوش به اسکله تفریحی گفت: برگزاری گرامیداشت روز و هفته کیش و ثبت خاطرات ماندگار برای گردشگران مستلزم مشارکت بخش خصوصی است که این مهم صورت گرفته است.

معاون گردشگری سازمان، مسابقه دوچرخه سواری کراس کانتری برای آقایان و خانم ها به ترتیب از ساعت ۱۳ و ۱۵ از مبدا مجموعه برفی پنگوئن، مسابقات ماهیگیری در ساحل شرکت آب و برق ماهتاب کیش از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و مسابقه مجسمه ساحلی از ساعت ۱۸ در ساحل پارک ماهیگیر و کارگاه مادر و کودک مداد رنگی ویژه کودکان ۳ تا ۴ سال از ساعت ۱۱ تا ۱۳در فرهنگسرای سنایی را از دیگر برنامه های روز کیش در ۲۰ آبان عنوان کرد.

مسابقه ماهیگیری در ۲۱ آبان از ساعت ۱۶ در اسکله تفریحی، برنامه های ویژه کودکان در سطح جزیره به همراه جشنواره هفتگی کودک و نوجوان در پارک مینا در ۱۸ آبان، مسابقه نقاشی از ساعت ۱۹ در پیاده رو میدان ساحل و جشن بازگشایی آموزشهای حضوری زبان آموزی و فرهنگی موسسه علوم و فنون کیش از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگسرای سعدی در ۱۹ آبان و مسابقات بولینگ خانوادگی در ۲۲ آبان از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در بولینگ مریم از برنامه های دیگری اعلامی معاون گردشگری سازمان است که در هفته کیش برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی در ۲۳ آبان در ساعت ۱۰ از مبدا میدان پرواز خبر داد و افزود: مسابقات یخ نوردی در ۲۳ و ۲۴  آبان از ساعت ۱۰ در مجموعه برفی پنگوئن، رالی خودروهای مسافرتی از ۲۲ تا ۲۴ آبان در طول روز واقع در پارکینگ پارک شهر و اجرای نمایش عروسکی سعدی کلمب در همین ایام از ساعت ۱۹ در اسکله تفریحی، برگزاری رویداد جزیره گنج در جایگاه ساحل مرجان، اسکله تفریحی، کشتی یونانی، ساحل مارینا در طول روز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای گردشگران در هفته کیش است.

معاون گردشگری مهمترین رویداد روز ۲۴ آبان را برگزاری مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ بزرگسالان و لیگ برتر از مبدا مجموعه برفی پنگوئن کیش عنوان کرد و افزود:  مسابقات هیجان انگیز یخ نوردی ویژه دختران و پسران  و پیشکسوتان در مجموعه برفی پنگوئن در ۲۴ آبان برگزار می شود.