با حکم مدیرعامل بیمه ملت، ادریس سالاری به عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی این شرکت منصوب و معرفی شد. همچنین در حکم دیگری احسان آقاسی سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری شرکت شد. مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط عمومی و معارفه و تکریم مدیریت سرمایه گذاری بیمه ملت صبح امروز طی مراسمی با حضور علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت، […]

با حکم مدیرعامل بیمه ملت، ادریس سالاری به عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی این شرکت منصوب و معرفی شد. همچنین در حکم دیگری احسان آقاسی سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری شرکت شد.

مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط عمومی و معارفه و تکریم مدیریت سرمایه گذاری بیمه ملت صبح امروز طی مراسمی با حضور علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت، مهدی کشاورز بهادری عضو و دبیر هیئت مدیره، محمدتقی چراغی عضو هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران برگزار شد.

سالاری دانشجوی مقطع دکترای علوم سیاسی است و سوابق ارزشمندی در در حوزه روابط عمومی و روزنامه‌نگاری کشور دارد.

سالاری که پیش از این، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سرمد بود، مدیریت خبرگزاری ایسنا استان زنجان، مدیر کلی روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان و معاونت اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین در حکم دیگری احسان آقاسی به سرپرستی مدیریت سرمایه گذاری شرکت بیمه ملت منصوب شد.

آقاسی دانشجوی نمونه خوارزمی در سال ۹۳ و تالیفات مختلفی در حوزه بازار و سرمایه گذاری داشته است. وی سوابق زیادی در حوزه توانگری و مدلسازی مالی در صنعت بیمه نیز دارد.

در این مراسم علیرضا یزدان دوست با اهدای لوحی ضمن تکریم از میثم ساریان مدیر پیشین سرمایه گذاری خواستار استفاده از تجربیات وی در این عرصه شد.