جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حکم پنجمین سفیر قرض‌الحسنه کشور را به آیت‌الله «غلامرضا مصباحی مقدم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی اعطا کرد.    به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در دیدار با آیت‌الله «غلامرضا مصباحی مقدم» عضو […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حکم پنجمین سفیر قرض‌الحسنه کشور را به آیت‌الله «غلامرضا مصباحی مقدم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی اعطا کرد.

 

 به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در دیدار با آیت‌الله «غلامرضا مصباحی مقدم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی، ضمن تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، در رابطه با ظرفیت‌های دکتر مصباحی مقدم به‌عنوان یکی از صاحب‌نظران حوزه اقتصاد اسلامی و بانکداری قرض‌الحسنه گفت‌وگو کرد.
شمسی‌نژاد همچنین حکم پنجمین سفیر قرض‌الحسنه را به آیت‌الله مصباحی مقدم اعطا کرد.
در بخشی از این حکم آمده است: «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان قطره‌ای در دریای خروشان نهضت خدمت‌رسانی به این مرز و بوم، توفیق یافته است با ترویج سنت الهی و فرهنگ غنی قرض‌الحسنه، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه عدالت¬ورزی و کمک به محرومان جامعه و همچنین نیل به برنامه¬های دولت مردمی برای ایران قوی گام‌های اساسی بردارد.
اکنون که شما عالِم فرهیخته و اندیشمند را در پیمودن این مسیر الهی در کنار خود می‌بینیم، رجاء واثق داریم که همواره عزم و اراده خویش را در مسیر خدمت به میهن اسلامی به کار بسته‌اید تا دستانی را توانمند سازید، اندیشه‌ای را بارور نمایید و به خاطری آرامش بخشید.
نظر به فعالیت‌های درخشان اجتماعی و فرهنگی جناب‌عالی و پیشگامی در امور خیر و انسان دوستانه؛ با کمال امتنان و افتخار به دریافت عنوان «سفیر قرض الحسنه» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مفتخر می‌گردید. امید است در پیمودن این راه مقدس، همواره موفق و مؤید باشید.»