جامع خبر(جامع نیوز):ششمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک، در روزهای ۱۳ الی ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۱با حضور ۵۰ شرکت فعال این صنعت، در هتل المپیک تهران برگزار گردید. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، شرکت نفت ایرانول با هدف ارتباط و آشنایی هر چه بیشتر با زنجیره ارزش صنایع لاستیک، […]

  • جامع خبر(جامع نیوز):ششمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک، در روزهای ۱۳ الی ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۱با حضور ۵۰ شرکت فعال این صنعت، در هتل المپیک تهران برگزار گردید.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، شرکت نفت ایرانول با هدف ارتباط و آشنایی هر چه بیشتر با زنجیره ارزش صنایع لاستیک، کسب سهم بازار بیشتر و معرفی دستاوردها، محصولات و توانمندی های جدید، در این نمایشگاه حضور یافت.

بر اساس این خبر، محمد حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و هیات همراه، در اولین روز برگزاری این نمایشگاه از غرفه ایرانول بازدید کردند.

در این بازدید حسینی با اشاره به اینکه ایرانول بزرگترین تامین کننده مواد اولیه صنعت لاستیک در کشور است بیان کرد: هدف از حضور در این نمایشگاه توسعه تعاملات، حذف واسطه ­ها و امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت­ های تولید کننده است. که این امر منجر به تسهیل روند تامین مواد اولیه و کاهش قیمت محصولات در راستای حمایت از تامین کنندگان به ویژه تولید کنندگان صنعت لاستیک خواهد شد.

گفتنی است طی سه روز برگزاری این نمایشگاه، غرفه شرکت نفت ایرانول مورد استقبال گسترده و چشمگیر بازدیدکنندگان از جمله مدیران و متخصصان صنعت لاستیک و عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.