جامع خبر(جامع نیوز):استاندار یزد، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان یزد در تقدیر نامه های جدا گانه از مدیر عامل ، مدیران مجتمع های معدنی و صنعتی و واحدهای تولیدی شرکت چادرملو به پاس مسئولیت پذیری شایسته در مدیریت و کنترل برق در پیک بار […]

جامع خبر(جامع نیوز):استاندار یزد، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان یزد در تقدیر نامه های جدا گانه از مدیر عامل ، مدیران مجتمع های معدنی و صنعتی و واحدهای تولیدی شرکت چادرملو به پاس مسئولیت پذیری شایسته در مدیریت و کنترل برق در پیک بار تابستان ۱۴۰۱ تقدیر و سپاسگزاری کردند .

به نقل از روابط عمومی چادرملو، در بخش از این تقدیر نامه ها آمده است : یکی از محورهای اساسی توسعه و آبادانی کشور ، اهتمام و جدیت در عرصه تولید در جهت دوام و قوام امور اقتصادی و گسترش رفاه عمومی است . بدینوسیله از مدیریت عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که همسو با صنعت برق کشور و استان در مدیریت و کنترل پیک مصرف تابستان سالجاری فعالانه مشارکت داشته اید قدردانی می نمائیم .
همچنین تصریح شده است، تلاش مسئولانه و اخلاق مدارانه مجموعه مدیریتی آن شرکت در راستای نظام بخشیدن و تسری فرهنگ ارزشمند بهینه سازی مصرف انرژی، قابل تحسین است .