جامع خبر(جامع نیوز):بانک اقتصادنوین در ۹ ماهه سال جاری چهار هزار و ۱۹۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بالغ‌ بر چهارهزار و ۴۶۵ میلیارد ریال پرداخت کرد که از نظر مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴ درصد رشد کرده است. به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک در ۹ ماهه سال جاری یک […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک اقتصادنوین در ۹ ماهه سال جاری چهار هزار و ۱۹۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بالغ‌ بر چهارهزار و ۴۶۵ میلیارد ریال پرداخت کرد که از نظر مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴ درصد رشد کرده است.

به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک در ۹ ماهه سال جاری یک هزار و ۷۹۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بالغ‌ بر دو هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال به متقاضیان این تسهیلات پرداخت کرده که از نظر مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد، در ۹‌ ماهه ابتدایی سال جاری دو هزار و ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

این بانک در ۹ ماهه سال جاری چهار هزار و ۱۹۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان و مشتریان پرداخت کرده که از این میان، دو هزار و ۳۹۹ شغل جدید ایجادشده و یک هزار و ۷۹۴ جوان نیز با کمک‌هزینه قرض‌الحسنه ازدواج، زندگی خود را آغاز کرده‌اند.