جامع خبر(جامع نیوز):مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس بمناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)،بزرگداشت مقام مادر و روز زن پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم میلاد سراسر خیر و برکت کوثرِ رسول الله (ص)، فاطمه زهرا (س)، ایام هفته زن و روز […]

جامع خبر(جامع نیوز):مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس بمناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)،بزرگداشت مقام مادر و روز زن پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد سراسر خیر و برکت کوثرِ رسول الله (ص)، فاطمه زهرا (س)، ایام هفته زن و روز مادر را به همه مادران و زنان به ویژه خانواده شرکت پتروشیمی پارس تبریک و تهنیت میگویم.

زهرای مرضیه (س) الگوی زنان جهان هستند و برای مادران و زنان جامعه ما، همواره مانند یک چراغ، روشنگر و راهنماییبخش بودند چون ایفای نقش دشوار یک زن را در عرصههای مختلف با اولویت نقش همسرانگی و مادرانگی به نمایش گذاشتند.

ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، که بهدرستی و شایستگی بهروز مادر نامگذاری شده فرصت ارزنده و مناسبی است تا از این رهگذر به تبیین نقش مهم و ارزشمند بانوان مسلمان در عرصههای مهم تاریخی و اجتماعی پرداخته شود چراکه سیره متعالی حضرت صدیقه طاهره (س)، خود، الگویی تمامعیار و کامل برای همه بانوان در این رابطه است.

این میلاد عزیز و فرارسیدن روز مادر و هفته زن را به همه زنان و مادران خانواده بزرگ شرکت پتروشیمی پارس، مادران و همسران شهدا، سادات فاطمی و عاشقان مکتب علوی تبریک می گویم و امیدوارم همه زنان و مردان جامعه ما با مطالعه و دقت در حیات کوتاه و پربار آن بانوی نمونه اسلام، بتوانند درسهای مهمی برای زندگی در جهان امروز بیاموزند.

مسعود حسنی
مدیرعامل