ماژول DRAM PANTHER RGB DDR5 Apacer یک مزیت قابل توجه را به شما ارائه می دهد.اگرگیمر هستید و به دنبال بهترین عملکرد می باشید، ماژول PANTHER RGB DDR5 DRAM اپیسر برای شما ساخته شده است . این دستگاه دارای فناوری جدید نورپردازی RGB اپیسر بوده، و همچنین مجهز به یک هیت سینک آلیاژ آلومینیوم برای […]

ماژول DRAM PANTHER RGB DDR5 Apacer یک مزیت قابل توجه را به شما ارائه می دهد.اگرگیمر هستید و به دنبال بهترین عملکرد می باشید، ماژول PANTHER RGB DDR5 DRAM اپیسر برای شما ساخته شده است . این دستگاه دارای فناوری جدید نورپردازی RGB اپیسر بوده، و همچنین مجهز به یک هیت سینک آلیاژ آلومینیوم برای خنک نگه داشتن دستگاه هنگامی که شما گرم مشغول بازی هستید، است. این DRAM از بهترین IC های DRAM گیمینگ موجود در بازار ساخته شده است و از اورکلاک برای XMP 3.0 اینتل و EXPOTM AMD پشتیبانی می کند.

فناوری جدید نورپردازی RGB اپیسر دارای گواهینامه چهار نرم افزار اصلی کنترل سبک مادربرد
یکی از بهترین ویژگی های این محصول این است که برای بازی خوب با دیگران طراحی شده است. فناوری RGB این ماژول کاملاً با AURA sync برند ایسوس، RGB Fusion برند گیگابایت، Mystic Light Sync برندMSI و sync Polychrome برند ASRock سازگار است. بنابراین نیاز نیست نگران باشید، این محصول با همه ی دستگاه ها سازگار است.
ماژول DRAM PANTHER RGB DDR5 Apacer در نسخه های ۵۲۰۰، ۵۶۰۰ و ۶۰۰۰ مگاهرتز موجود است. ظرفیت ها شامل بسته های ۸ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی تک و دوگانه است. بنابراین اگر در نهایت آماده هستید تا بازی خود را به سطح بعدی ببرید، این ماژول DDR5 DRAM است که به آن نیاز دارید.

درباره اپیسر
اپیسر از ماژول‌های حافظه، SSD صنعتی و محصولات دیجیتال مصرف‌کننده عبور کرده و یک تولیدکننده پیشرو جهانی است که قابلیت‌های تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت و فروش را ادغام می‌کند. از زمان تاسیس آن در سال ۱۹۹۷، این شرکت به طور مداوم محصولات و خدمات نوآورانه و قابل اعتماد مختلفی را توسعه داده است که با هدف برند “به بهترین ها دسترسی داشته باشید” مطابقت دارد. ما نه تنها ماژول حافظه و فلش مموری با کارایی بالا و پایداری بالا و با ارزش بالا را به مشتریان ارائه می دهیم، بلکه همچنین محصولات ذخیره سازی دیجیتال و لوازم جانبی نوآورانه ای را نیز ارائه می دهیم که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به راحتی زندگی روزمره خود را ضبط کنند و داده های دیجیتال را ذخیره و به اشتراک بگذارند.
اپیسر وقف تحقق ارزش اصلی ما یعنی “شریک بهتر شدن” است: ما به وعده های خود عمل می کنیم، برای بهبود مستمر تلاش کرده و راه حـل های سـودمند متقابل را برای ما و مشـتریانـمان ایجـاد می کنیم. همچنین به طور مـداوم راه حل های ذخیره سازی خلاقانه و متنوع و خدمات یکپارچه سازی سخت افزار/نرم افزار را برای صـنایع مختلف ایجاد می کنیم. ما تلاش می کنیم تا به شریک بهتری در اکوسیستم صنعتی تبدیل شویم و مزایای قابل توجهی را به همه ذینفعان ارائه دهیم.