دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی صادرکرد متن این پیام به شرح زیر است:در آستانه سومین سالگردِ شهادت سردارشهید قاسم سلیمانی که به راستی غیرت و مردانگی را به تمامی معنا کرد، هنوز هم داغداریم و این غم ریشه در جانمان دوانده است.همه ما […]

دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی صادرکرد

متن این پیام به شرح زیر است:
در آستانه سومین سالگردِ شهادت سردارشهید قاسم سلیمانی که به راستی غیرت و مردانگی را به تمامی معنا کرد، هنوز هم داغداریم و این غم ریشه در جانمان دوانده است.
همه ما می‌دانیم که کشور عزیزمان ایران‌ در تاریخ پر افتخار خود، کم ندارد مردانی که شهادت، صیقلِ روحشان شده و یاد و خاطره‌شان تسکین جان ما، اما فقدان سردار دلها همان جایی به یاد و جانمان سیلی می‌زند که بی‌پروا دل به خطر سپرد و در پی حفظِ شرف، عزت و سربلندی ایرانِ اسلامی و همیشه سرافراز، خود را جلودار بلا کرد.
گرچه قلبمان همواره و همیشه آکنده از رنجِ نداشتنِ ایشان است اما بی‌شک شهادت، مبارک‌ترین لباسی است که بر تن ایشان نشسته است.
بدینوسیله سالروز شهادت این شهید والامقام را به همۀ مردم عزیز کشورمان و به ویژه صنعت بیمه و خانواده بزرگ بیمه دانا تسلیت می‌گویم