جامع خبر(جامع نیوز):گروه بهمن محصولات شاخص خود را به نمایشگاه خودرو و قطعات تبریز آورد که با استقبال خوبی همراه شد.گروه بهمن با نمایش محصولات آفرود، سواری و تجاری به تبریز رفت. پیکاپ G9 تازه‌ترین محصول بهمن موتور برای اولین بار در تبریز در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و این پیکاپ برای افرود سواران […]

جامع خبر(جامع نیوز):گروه بهمن محصولات شاخص خود را به نمایشگاه خودرو و قطعات تبریز آورد که با استقبال خوبی همراه شد.
گروه بهمن با نمایش محصولات آفرود، سواری و تجاری به تبریز رفت. پیکاپ G9 تازه‌ترین محصول بهمن موتور برای اولین بار در تبریز در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و این پیکاپ برای افرود سواران و علاقمندان به خودروهای ماجراجویانه جذاب بود.


دیگنیتی پرایم و پرستیژ نیز در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. دیگنیتی پرستیژ، نسخه جدید دیگنیتی پرایم است. در نسخه جدید این SUV علاوه بر افزایش حجم موتور، تغییراتی در ظاهر و بدنه داده شده است.
ریسپکت از خودروهای سدان تولیدی گروه بهمن است که در زمستان ۱۴۰۱ در خیابان‌های شهرها ظاهر خواهد شد و در این نمایشگاه عرضه شد.
فیدلیتی هفت نفره نیز در کنار سایر محصولات تازه بهمن موتور به نمایش در آمد. در دسته خودروهای تجاری، بهمن دیزل و سیبا موتور با تازه‌ترین محصولات خود حاضر شدند. امپاور BD300 به عنوان مدرن ترین و ایمن ترین کامیون روز ایران و کشنده امپاور BD500 و FAW460 و FAW420 نیز نظر تجاری سواران را جلب کرد. فورس ۶ تن با کاربری حمل زباله نیز به این نمایشگاه آمده بود.
این نمایشگاه از ۱۳ الی ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد و خانواده بهمن در سالن شهریار آماده پاسخگویی و معرفی محصولات این گروه به بازدیدکنندگان بودند. برچسب های :