عضو هیات‌مدیره بانک مسکن از پرداخت یک هزار و ۹۴۶ میلیاردتومان تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک طی ۱۸ ماه خبر داد. به نقل از  بانک مسکن – هیبنا، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات‌مدیره بانک مسکن ارایه تسهیلات مسکن روستایی را بخشی از وظایف و برنامه‌های بانک‌مسکن عنوان کرد و گفت: بانک مسکن در مجموع از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون به تعداد ۲۱ هزار و […]

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن از پرداخت یک هزار و ۹۴۶ میلیاردتومان تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک طی ۱۸ ماه خبر داد.

به نقل از  بانک مسکن – هیبنا، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات‌مدیره بانک مسکن ارایه تسهیلات مسکن روستایی را بخشی از وظایف و برنامه‌های بانک‌مسکن عنوان کرد و گفت: بانک مسکن در مجموع از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون به تعداد ۲۱ هزار و ۱۶ فقره تسهیلات به مبلغ یک هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی پرداخت کرده است.

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن ادامه داد: تسهیلات مسکن روستایی برای سال ۱۴۰۱ به تعداد ۴ هزار و ۱۶۱ فقره به مبلغ ۴۱۵ میلیاردتومان پرداخت شده است.

فاضلیان توضیح داد: در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۶ هزار و ۸۵۵ فقره تسهیلات روستایی به مبلغ یک هزار و ۵۳۱ میلیاردتومان پرداخت شده است.

تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ معادل ۱۰۰ میلیون تومان بود که در نیمه دوم سال جاری این رقم به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. همچنین، سود بازپرداخت تسهیلات مسکن روستایی معادل ۵ درصد است.