مهدی قمصریان مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت مولی الموحدین علی علیه السلام را تبریک گفت. به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، در متن پیام آمده است: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در […]

مهدی قمصریان مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت مولی الموحدین علی علیه السلام را تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، در متن پیام آمده است:

در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود. “رهبر فرزانه انقلاب”

انقلاب اسلامی ایران فریاد عزت و آزادگی ملتی شریف، غیور و سرفراز است؛ ملتی که در کلاس درس عاشورا ، رهایی از بند ظلم و ستم را فرا گرفت و اینگونه صدای خود را به گوش جهانیان رساند تا سر مشقی برای تمام آزاداندیشان و استکبارستیزان جهان، بویژه امت اسلامی باشد.

اینجانب ضمن تبریک ولادت خجسته حضرت امیرالمومینن علی (علیه السلام) یاور مظلومان و ستمدیدگان ، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، بزرگذاشت این حماسه غرورآفرین را به رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی، مردم نجیب و شریف و شهیدپرور ایران و همه خدمتگزاران صدیق و خدوم ملت، به ویژه خانواده بزرگ صنعت بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است در پناه توجه و عنایت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شاهد پیشرفت های روزافزون در میهن سرفراز و عزیزمان باشیم.