اپیسر محصول SSD AS2280Q4U M.2 Gen4x4 به عنوان یک راه حل ذخیره سازی برتر با عملکرد فوق العاده، برای گیمرها و سازندگان محتوای دیجیتال تولید کرده است. به لطف رابط PCIe Gen4 x4 و مطابقت با استاندارد NVMe 1.4، سرعت خواندن/نوشتن متوالی تا ۷۴۰۰/۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه کرده که دو برابر سریع‌تر از […]

اپیسر محصول SSD AS2280Q4U M.2 Gen4x4 به عنوان یک راه حل ذخیره سازی برتر با عملکرد فوق العاده، برای گیمرها و سازندگان محتوای دیجیتال تولید کرده است. به لطف رابط PCIe Gen4 x4 و مطابقت با استاندارد NVMe 1.4، سرعت خواندن/نوشتن متوالی تا ۷۴۰۰/۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه کرده که دو برابر سریع‌تر از Gen3 SSD و ۱۵ برابر سریع‌تر از SATA SSD می باشد. همچنین با دارا بودن ظرفیت های ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت، کاربران به راحتی می توانند به اندازه نیاز خود فضای ذخیره سازی را به سیستم خود اضافه کنند.

SSD AS2280Q4U علاوه بر عملکرد استثنایی خود، برای برآورده کردن نیازهای دقیق PS5 نیز طراحی شده و آن را به یک راه حل ساده و موثر برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی اضافی روی کنسول تبدیل می کند. این محصول توسط پره های دفع گرما محافظت می شود که دما را پایین و عملکرد را بالا نگه داشته و تضمین می کند که گیمرها و سازندگان محتوا می توانند از عملکرد روان و بدون وقفه لذت ببرند.

همچنین SSD AS2280Q4U دارای مکانیسم‌های داخلی محافظت از داده‌ها، مانند ذخیره‌سازی SLC، فناوری تسطیح فرسودگی و عملکردهای تصحیح خودکار خطا است. این ویژگی ها در کنار هم به شما اطمینان می دهند که داده ها به درستی و به صورت پایدار ذخیره شده، عمر سرویس SSD را افزایش و ثبات عملیاتی را بهبود می بخشند.

در نهایت، SSD AS2280Q4U با پنج سال گارانتی جهانی ارائه می‌شود که خیال کاربران را راحت و تضمین می‌کند که می‌توانند در سال‌های آینده از عملکرد برتر لذت ببرند. چه گیمر باشید و چه تولید کننده محتوای دیجیتال، AS2280Q4U یک انتخاب عالی برای ذخیره سازی با کارایی بالا است.