جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ایران خودرو برای تولید و صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خبر داد و گفت: ایران خودرو کانون صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خواهد شد. به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در آیین آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس، بر توسعه همکاری با شرکای خارجی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ایران خودرو برای تولید و صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خبر داد و گفت: ایران خودرو کانون صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خواهد شد.

به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در آیین آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس، بر توسعه همکاری با شرکای خارجی بر مبنای تعمیق ساخت داخل خودروها تاکید کرد و گفت: در دور جدید همکاری با شرکت هایما، به دنبال افزایش عمق ساخت داخل و انتقال تکنولوژی هستیم که با وفاداری شرکت هایما نسبت به ایران خودرو این امر امکان پذیر است.
وی بر ادامه همکاری با شرکت هایما به عنوان شریک تجاری وفادار در دوران تحریم تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط تحریمی و سختی که صنعت خودروسازی کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، شرکای زیادی که تا پیش از این با ایران خودرو همکاری می کردند، ترک همکاری کردند، اما شرکت هایما و کشور چین، همواره در کنارمان بوده است. 
مدیرعامل ایران خودرو ضمن قدردانی از مدیران سابق و فعلی که در فرآیند تولید این محصول و جدید و این موفقیت مشارکت داشتند، بر نقش موثر نمایندگی های فروش ایران خودرو برای معرفی محصول جدید ایران خودرو و اطلاع رسانی درخصوص امکانات و مزایای هایما ۷ ایکس که محصولی جدید، خانوادگی و در صنعت خودروی کشور کم نظیر است، تاکید کرد. 
عظیمی با اشاره به این که بیش از هشت سال از مشارکت و همکاری ایران خودرو و هایما می گذرد، بیان کرد: محصولات تولیدی هایما همواره مورد رضایت مشتریان ایرانی بوده است، بنابراین در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان و پاسخ گویی به نیازهای جامعه، خودروی هایما ۷ ایکس که خودرویی خانوادگی است، وارد بازار کشور خواهد شد و با استقبال مشتریان عزیز گروه صنعتی ایران خودرو، به دنبال افزایش ظرفیت تولید و استفاده و بهره مندی از فناوری های مجموعه هایما در کشور باشیم.
وی با اشاره به برگزاری نشست با خودروسازی هایما، تصریح کرد: پس از برگزاری این جلسات، مقرر شد تیم هایی از هایما برای مدتی در کشور مستقر شده تا مقدمات مشارکت جدید در قالب قراردادهای سرمایه گذاری مشترک میان دو خودروساز را فراهم آوریم و با توافقات اولیه و مذاکرات صورت گرفته، امیدواریم شکل اجرایی گرفته و انجام شود.
وی با اشاره به این که دنیا به سمت تولید و استفاده از خودروهای برقی رفته است، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در همکاری با خودروسازی هایما به شکلی گسترده و جدی به سمت تولید واقعی و تجاری شده خودروهای هیبریدی و برقی با این شرکت هستیم.
عظیمی تاکید کرد: توانمندی تولید این محصولات در گروه صنعتی ایران خودرو وجود داشته و تنها لازمه آن جدیت و پی گیری در این زمینه است تا بتوانیم خدمتی موثرتر را به مردم ارایه دهیم.
عظیمی اظهار امیدواری کرد، ادامه همکاری گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت هایما، زمینه ای برای همکاری در محصولات مشترک برای مجموعه ایران خودرو و کشور باشد و موفقیت های بیش تری را کسب کنیم.