جامع خبر(جامع نیوز):مدیران ارشد پترول از روند پیشرفت پروژه پتروشیمی صدف خلیج فارس به صورت سرزده بازدید کردند. به نقل از روابط عمومی پترول، رشید قانعی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) روز چهارشنبه، ۱۰ اسفند بازدیدی سرزده و غیر هماهنگ شده از پروژه پتروشیمی صدف خلیج فارس به عمل آورد. […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیران ارشد پترول از روند پیشرفت پروژه پتروشیمی صدف خلیج فارس به صورت سرزده بازدید کردند.

به نقل از روابط عمومی پترول، رشید قانعی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) روز چهارشنبه، ۱۰ اسفند بازدیدی سرزده و غیر هماهنگ شده از پروژه پتروشیمی صدف خلیج فارس به عمل آورد.

قانعی در این بازدید، ضمن خداقوت به تیم مدیریتی این پروژه گفت: با توجه به روند پیشرفت پروژه در ماه های اخیر، امید است که در موعد مقرر این طرح به بهره برداری برسد.

همچنین در این بازدید احسان یونسیان، معاون پارک های پتروشیمیایی و توسعه صنایع تکمیلی، سلمان امیری، مدیر روابط عمومی و حسین کلانتری، مشاور و دستیار مدیرعامل نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ پتروشیمی صدف خلیج فارس با هدف تولید سالیانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرین بوتادین و با چشم انداز تامین خوراک برای بازار داخلی و خارجی در حال احداث است. این مجموعه با توجه به تولید محصول EBSR که قابلیت صادراتی دارد، می تواند علاوه بر تامین تقاضای داخلی، برای کشور ارزآوری نیز داشته باشد.