کلیپ ویژه “چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی” به صورت گسترده از فردا در برنامه‌های سازمان صدا و سیما پخش می شود. به نقل از روابط عمومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس، کلیپ ویژه این رویداد مهم بر اساس جدول زمانبندی شده پیوستی،از فردا روی آنتن […]

کلیپ ویژه “چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی” به صورت گسترده از فردا در برنامه‌های سازمان صدا و سیما پخش می شود.

به نقل از روابط عمومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس، کلیپ ویژه این رویداد مهم بر اساس جدول زمانبندی شده پیوستی،از فردا روی آنتن شبکه های اول و دوم سیما می رود.

همچنین روز چهارشنبه دهم اسفند، مصاحبه زنده آقای دکتر علی عسکری مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از شبکه های اول و دوم سیما پخش خواهد شد.

🔹با تلاش و پیگیری مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ماههای گذشته، با تولید و پخش محصولات خبری مختلف از جمله گزارش‌های تولیدی، مهمترین اقدامات، عملکرد، برنامه ها و دستاوردهای هلدینگ و شرکت های تابعه، به صورت گسترده از بخش های مختلف خبری و برنامه های صداوسیما پخش شده است.

🔹همچنین در طول برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان از ۲۴ تا ۲۶ بهمن امسال، با طراحی و پخش ارتباط های زنده تلویزیونی و رادیویی با شبکه های مختلف سازمان صداوسیما، اهمیت و کارکردهای این رویداد مهم به صورت گسترده و پرحجم منتشر و تشریح شد.