شعب، نمایندگان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت و مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت بیمه‌های خودرویی در ایام نوروز ۱۴۰۲ فعال و پاسخ‌گوی مشتریان و بیمه‌گزاران می‌باشند. به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، نظر به تأمین رفاه بیمه‌گزاران در نوروز ۱۴۰۲ «مراکز دریافت اسناد خسارت خودرویی منتخب بیمه‌ملت» به منظور ارائه خدمات بیمه‌ای به […]


شعب، نمایندگان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت و مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت بیمه‌های خودرویی در ایام نوروز ۱۴۰۲ فعال و پاسخ‌گوی مشتریان و بیمه‌گزاران می‌باشند.

به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، نظر به تأمین رفاه بیمه‌گزاران در نوروز ۱۴۰۲ «مراکز دریافت اسناد خسارت خودرویی منتخب بیمه‌ملت» به منظور ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران و پشتیبانی از آنان در هنگام نیاز، خدمات خود را به مراجعان و زیان‌دیدگان ارائه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان بیمه ملت نیز در سراسر کشور براساس برنامه‌ریزی انجام شده در تعطیلات نوروز همراه بیمه‌گزاران بوده و آماده خدمت‌رسانی به آنان می‌باشند.

همچنین، مرکز ارتباطات بیمه‌ملت در تعطیلات نوروز نیز همچون سال‌های گذشته، با شماره تماس ۸۵۳۳۳-۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی به مشتریان است. این مرکز در تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ فعال بوده و کلیه مشتریان (زیان‌دیدگان، مقصران و بیمه‌گزاران) می‌توانند برای تسریع در دریافت اطلاعات مربوط به چگونگی و زمان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت و نمایندگی‌های مربوط با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت تماس بگیرند.

مشخصات مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت مالی و بدنی خودرویی در سراسر کشور و مراکز کشیک نوروزی نمایندگان صدور منتخب برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ را می‌توانید با استفاده از لینک‌ زیر مشاهده کنید:

هفته اول:هفته اول تعطیلات نوروز از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ تا ۱۴۰۲/۰۱/۰۳  (به جز اول فروردین)

هفته دوم:هفته دوم تعطیلات نوروز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ تا ۱۴۰۲/۰۱/۱۰