🔸ایرانسل که سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت ICT ایران، «گزارش پایداری» کسب‌وکار را منتشر کرده بود، امسال نیز برای دومین سال متوالی، گزارش پایداری سالانه خود را منتشر کرد.🔸دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در یادداشتِ ابتدایی این گزارش، مواردی چون، ایجاد زیرساخت دسترسی به اینترنت، ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه، به‌کارگیری فراگیر نسل پنجم تلفن […]

🔸ایرانسل که سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت ICT ایران، «گزارش پایداری» کسب‌وکار را منتشر کرده بود، امسال نیز برای دومین سال متوالی، گزارش پایداری سالانه خود را منتشر کرد.
🔸دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در یادداشتِ ابتدایی این گزارش، مواردی چون، ایجاد زیرساخت دسترسی به اینترنت، ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه، به‌کارگیری فراگیر نسل پنجم تلفن همراه، حمایت از تولید‌کنندگان داخلی و توجه به اثرات زیست‌محیطی عملیات هر روزه سازمان را، نشانگر پایبندی ایرانسل به برداشتن قدم‌های مؤثر در مسیر پایداری دانسته است.
🔸گزارش پایداری، نسل پیشرفته گزارش‌های بنگاه‌های اقتصادی دنیا است که ابزاری جامع را برای بررسی و ارزیابی عملکرد سازمان و اثرات آن بر جامعه و محیط‌زیست، فراهم می‌کند. اطلاعات این گزارش، تصویری کلان از ماهیت و میزان خلق ارزش اقتصادی-اجتماعی و همچنین کیفیت حاکمیت شرکتی را به ذی‌نفعان سازمان ارائه می‌دهد.