جامع خبر(جامع نیوز):مدیر بیمه‌های اتکایی بیمه رازی با توجه به ورود شرکت‌های جدید در حوزه بیمه‌های اتکایی پیش بینی سال پررقابتی را در این حوزه دارد. به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در چند روز گذشته اطلاعات مرتبط با ظرفیت نگهداری شرکت‌های صنعت بیمه منتشر و به‌روز شد که در […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر بیمه‌های اتکایی بیمه رازی با توجه به ورود شرکت‌های جدید در حوزه بیمه‌های اتکایی پیش بینی سال پررقابتی را در این حوزه دارد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در چند روز گذشته اطلاعات مرتبط با ظرفیت نگهداری شرکت‌های صنعت بیمه منتشر و به‌روز شد که در این لیست نام شرکت‌های تازه نفس و جوان بسیار خودنمایی می‌کرد شرکت‌هایی که تمام توان خود را برای حضور در حوزه بیمه‌های اتکایی قرار داده‌اند.

این موضوع عاملی شد تا گفت‌وگویی کوتاه با دکتر علی زین‌ساز- مدیر اتکایی بیمه رازی داشته باشیم؛ او معتقد است با ورود شرکت‌های جدید و تازه نفس در حوزه بیمه‌های اتکایی سال پررقابتی برای فعالیت در این حوزه برای شرکت‌ها پیش بینی می‌شود.

زین‌ساز تصریح کرد: با توجه به حضور شرکت‌های جدید برنامه‌ریزی واحد اتکایی بیمه رازی بر آن است تا با حمایت مدیریت ارشد سازمان، حق بیمه قبولی اتکایی خود را نسبت به سال گذشته به دو برابر برساند و این موضوع در حالی مطرح می‌شود که قبولی اتکایی بیمه رازی در دو سال اخیر بیش از پیش بینی‌ها کسب درآمد برای شرکت داشته است.

مدیر اتکایی بیمه رازی خاطرنشان کرد: ضریب خسارت بیمه رازی در بیمه‌های اتکایی کمتر از یک درصد و به عدد صفر بسیار نزدیک بوده است.

زین‌ساز ادامه داد: دلیل دستیابی به ضریب خسارت یک درصدی از سوی واحد بیمه‌های اتکایی توجه بسیار زیاد بر انتخاب ریسک مطابق با چارچوب های مدیریت ریسک در انواع رشته های بیمه ای بوده است که در کنار آن کیفیت پاسخگویی و خدمات به‌لحظه به شرکت‌ها وجود دارد.

مدیر اتکایی بیمه رازی در انتها از برنامه ریزی بلند مدت برای تاسیس شرکت بیمه اتکایی از سوی شرکت بیمه رازی خبر داد و گفت: در برنامه کوتاه مدت بیمه رازی دریافت مجوز قبولی خارجی و درآمدزایی ارزی در دستور کار قرار گرفته است.