در راستای سیاست های مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد مبنی بر استفاده از ظرفیت های انسانی و توانمند در بدنه مدیریتی این کانون صنعتی و معدنی، حسن محمدی به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد. به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با حکم […]

در راستای سیاست های مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد مبنی بر استفاده از ظرفیت های انسانی و توانمند در بدنه مدیریتی این کانون صنعتی و معدنی، حسن محمدی به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد.

به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با حکم مهندس کورش فتاحی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، دکتر حسن محمدی از جوانان شایسته لامردی به عنوان معاونت اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد. در متن این حکم انتصاب آمده است:
نظر به توانمندی، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری شرکت تلاشگران صنعتی معدنی لامرد منصوب می شوید.
انتظار دارد اکنون که دولت مردمی طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تحقق بخشی به ارکان دولت اسلامی در گام دوم انقلاب به جوانان انقلابی نظیر جنابعالی اعتماد نموده است با به بهره گیری مطلوب از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود علی الخصوص سرمایه انسانی در ایفای نقش مسئولیت ذاتی محوله مجدانه نقش آفرینی نمایید.
توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال و محضر حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا الفدا) خواستارم.