سید کمال هادیان‌فر: خودروها و موتورسیکلت ها از طریق دوربین های الکترونیکی و سامانه های هوشمند رصد و در صورت فقدان بیمه شخص ثالث، جریمه خواهند شد. به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، روز سه شنبه در حاشیه رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ از افزایش ٢۶ درصدی […]

سید کمال هادیان‌فر: خودروها و موتورسیکلت ها از طریق دوربین های الکترونیکی و سامانه های هوشمند رصد و در صورت فقدان بیمه شخص ثالث، جریمه خواهند شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، روز سه شنبه در حاشیه رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ از افزایش ٢۶ درصدی سفر و عبور تعداد مسافران از هفت و نیم میلیارد تردد در کشور خبر داد.

وی در زمینه برخورد با متخلفان و وسایل فاقد بیمه نامه اظهار کرد که رانندگان متخلف تحت نظر و رصد پلیس قرار دارند و در ایام نوروز پیام های هشدار برای آنان، از طریق بانک اطلاعاتی ارسال و در صورت تداوم تخلفات با آنها از طریق قانون برخورد خواهد شد.

هادیان فر تصریح کرد: در مدت تعطیلات نوروز سخت گیرانه ترین برخوردها با متخلفین به خصوص در زمینه توقف خودرو انجام می شود.

وی افزود: همچنین تمامی اتوبوس ها برای هربار مسافرگیری باید گواهی فنی دریافت کنند و در صورتی که تخلف داشته باشند، دفترچه آنان ضبط خواهد شد.