عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها علی الخصوص مهندسی و ساختمان دانست. به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، نصرت اله شهبازی در دومین دوره آموزش پیمان که با حضور ۸۰ […]

عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها علی الخصوص مهندسی و ساختمان دانست.

به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، نصرت اله شهبازی در دومین دوره آموزش پیمان که با حضور ۸۰ نفر از مهندسان و کارشناسان حوزه مهندسی و ساختمان و کارپردازی برگزار شد، نیروی انسانی بانک ملی ایران را ارزشمندترین دارایی آن دانست و گفت: آموزش مستمر، توسعه دانش و مهارت کارکنان لازمه فعالیت امروز بانک است و این بخش نیازمند توجه بیش از پیش است.

وی دغدغه اصلی جامعه امروزی را عدم مسئولیت پذیری افراد دانست و گفت: اگر هر شخص به حوزه وظایف محوله خود متعهد باشد و آن را با مسئولیت پذیری کامل پیگیری نماید، قطعاً اتصال تمام حلقه ها، زنجیره ای قوی از انجام موفق امور اجرایی را ایجاد خواهد کرد که رضایت جمعی مخاطبان را به دنبال خواهد داشت.

معاون پشتیبانی بانک ملی ایران نقش مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمانی را بدلیل اهمیت امنیت و ایمنی ساختمان های بانک بسیار مهم و راهبردی برشمرد و گفت: در این زمینه هر گونه اقدامی که در راستای بهبود شرایط است اقدام گردد