آیین اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوجین سراسر کشور با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حرم مطهر رضوی برگزار شد. به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، آئین اهدای ۱۰۰۰سری جهیزیه به زوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور با مشارکت این بانک، در سالن همایش‌های […]

آیین اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوجین سراسر کشور با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، آئین اهدای ۱۰۰۰سری جهیزیه به زوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور با مشارکت این بانک، در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکتر «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصاد و دارایی، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مصطفی خاکسار قهرودی» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) و «مالک رحمتی» قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همراه بود، ۱۰۰۰ سری جهیزیه که بخشی از آن به همت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تهیه شده بود، به زوجین سراسر کشور اهدا شد.
در بخشی از این مراسم، وزیر امور اقتصادی و دارایی با تقدیر از مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در انجام این کار مقدس و الهی بیان داشت: باید برای خدمت‌گذاری هر چه بیشتر به مردم از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد .
وی ابراز امیدواری کرد: هم‌افزایی در بخش مسئولیت‌های اجتماعی می‌تواند قوت و شدت امور خیر از جمله تسهیل در ازدواج جوانان را در پی داشته باشد.
شایان ذکر است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت ۱۰ میلیارد ریال، بخشی از هزینه تهیه جهزیه برای ۱۰۰۰ زوج را پرداخت کرده است.