مدیرعامل بانک ملت با دعوت مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در صدر هیأتی به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه ملی جمع آوری گازهای مشعل منطقه شرق کارون و همچنین بازدید از مجتمع عظیم پالایشگاهی بیدبلند خلیج فارس به خوزستان سفر کرد. به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این […]

مدیرعامل بانک ملت با دعوت مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در صدر هیأتی به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه ملی جمع آوری گازهای مشعل منطقه شرق کارون و همچنین بازدید از مجتمع عظیم پالایشگاهی بیدبلند خلیج فارس به خوزستان سفر کرد.


به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این سفر یک روزه مدیر عامل بانک ملت، اعضای هیأت مدیره و تعدادی از مدیران ارشد این بانک با حضور در محل اجرای پروژه‌های جمع آوری گازهای مشعل در مناطق عملیاتی مارون، رگ سفید و سایت آغاجاری دو و پست بزرگ برق ۴۰۰ کیلو ولت ایثار در جریان آخرین وضعیت اجرای این پروژه ملی و زیست محیطی که بخشی از آن با مشارکت بانک ملت در حال اجراست، قرار گرفت.
دولت آبادی در این سفر، ضمن بازدید از مجتمع عظیم پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، شعبه امین این بانک را در این شرکت مورد افتتاح کرد.
در نشست پایانی و جمع بندی این بازدید، مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه بیدبلند خلیج فارس افتخار ایران است، تصریح کرد:
تیم مدیریتی این شرکت الگویی نمونه برای اعتماد به ظرفیت‌های متخصصان و جهادگران داخلی است.
دولت آبادی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت انتخاب محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت بیدبلند خلیج فارس به عنوان مدیر نمونه جهادی کشور در سال گذشته، یادآور شد: عظمت باشکوه بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا مرهون تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مدیریتی است که با علاقه وافر و عشق به آبادانی ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها و محدویت های بین المللی شگفتی بزرگی را خلق کردند.
مدیرعامل بانک ملت در ادامه تصریح کرد: حمایت‌های بانک ملت از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در راستای پیشبرد اهداف و تعالی این شرکت شاخص کشور به واسطه اعتماد ایجاد شده توسط مدیر عامل و مجموعه کارکنان این شرکت ادامه خواهد داشت و موجب افتخار است که بانک ملت سهم کوچکی در این دستاوردهای بزرگ ملی ایفا می‌کند.
محمود امین نژاد مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در نشست جمع بندی ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فار، تاکید کرد: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مجموعه متعهد و پیشرو این بانک نقطه عطف و قابل اتکا در پیشبرد و به ثمر نشستن این پروژه عظیم ملی بوده است.
مدیر عامل بیدبلند خلیج فارس خاطر نشان کرد: امیدواریم همانند گذشته با هم افزایی و تعاملات اثر گذار فی مابین این شرکت و بانک ملت، فرصت‌ها و افتخارات ارزشمند بیشتری برای کشور در حوزه صنعت نفت، ایجاد ارزش افزوده و رشد تولید خلق کنیم.