روابط عمومی دانش و تخصص است که با اداراک و مهندسی سازی نحوه ارتباطات می‌تواند زمینه تفاهم و جریان‌سازی را برنامه ریزی کند به نقل از روابط عمومی پترول، توزیع عادلانه اطلاعات و تنویر افکار عمومی یک جامعه پویا در گرو نقش روابط عمومی هاست که امروزه به قلب تپنده تمام نهادها و سازمان ها […]

روابط عمومی دانش و تخصص است که با اداراک و مهندسی سازی نحوه ارتباطات می‌تواند زمینه تفاهم و جریان‌سازی را برنامه ریزی کند

به نقل از روابط عمومی پترول، توزیع عادلانه اطلاعات و تنویر افکار عمومی یک جامعه پویا در گرو نقش روابط عمومی هاست که امروزه به قلب تپنده تمام نهادها و سازمان ها تبدیل شده است. نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی» نیز نشان از اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات دارد.

روابط عمومی دانش و تخصص است که با اداراک و مهندسی سازی نحوه ارتباطات می‌تواند زمینه تفاهم و جریان‌سازی را برنامه ریزی کند و موفقیت و آرامش را برای سازمان ها به ارمغان بیاورد.
امید است در پرتو فیقات الهی و توجهات حضرت بقیه الله اعظم(عج)؛ همکاران عزیز و خستگی ناپذیرم در سنگر مقدس روابط عمومی‌ -بخصوص در صنعت پتروشیمی- به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی موفق وسربلند باشند.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات تبریک عرض می نمایم.

سلمان امیری

مدیر روابط عمومی گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس