هم‌زمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت را غنیمت شمرده و این مناسبت را به همه تلاش‌گران این میدان تبریک می‌گویم.این روز یادآور ارزش و جایگاه روابط عمومی است که امروزه به قلب تپنده سازمان تبدیل شده است. روابط عمومی نه به عنوان یک سازوکار تشریفاتی بلکه به عنوان مولفه اصلی پیشرفت هر […]

هم‌زمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت را غنیمت شمرده و این مناسبت را به همه تلاش‌گران این میدان تبریک می‌گویم.این روز یادآور ارزش و جایگاه روابط عمومی است که امروزه به قلب تپنده سازمان تبدیل شده است.

روابط عمومی نه به عنوان یک سازوکار تشریفاتی بلکه به عنوان مولفه اصلی پیشرفت هر سازمانی، مقام خاصی دارد و بدون آن هیچ کاری منعکس نمی‌شود.روابط عمومی می‌تواند با جاری‌ساختن روح نشاط و کوشش در کل سازمان، زمینه شکوفایی بنگاه‌های اقتصادی را در سراسر میهن اسلامی فراهم کند. آغوش باز روابط عمومی ها باید همیشه پذیرای کارکنان و ارباب رجوع باشد. به دلیل نقش کم‌نظیر صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصاد کشورمان، فعالان عرصه روابط عمومی در این صنعت، وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارند که انتظار می‌رود کمافی‌السابق در انجام ماموریت‌ها با حداکثر انگیزه، موفقیت‌های مضاعفی را رقم بزنند.

بار دیگر برای تمامی این عزیزان، آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد توفیق آن‌ها در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

رشید قانعی

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس