مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت. به نقل از ایکوپرس- متن کامل پیام علیمردان عظیمی بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم« وَأَن لَیسَ لِلإِنسانِ […]

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.

به نقل از ایکوپرس- متن کامل پیام علیمردان عظیمی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« وَأَن لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعى» و این که برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست. ( النجم آیه ۳۹)
یازدهم اردیبهشت یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش های بی بدیل جامعه کارگری است؛ قشری که بی تردید، ارزنده ترین و دشوارترین مسوولیت را در رونق و رشد اقتصادی کشور بر عهده دارد. این روز بزرگ را ارج می نهیم چرا که تداعی‌گر همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش عرصه‌های کار و تولید در سراسر جهـان و ایران اسلامی است. مردان و زنانی بی ادعا و تاثیر گذاری که بنا به فرموده بنیان گذار جمهوری اسلامی ایـران، امـام خمینی(ره)، «حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آن هاست.»
هرگز فراموش نخواهیم کرد که شما کارگران عزیز و خدوم چگونه خستگی ناپذیر در اوج تحریم ها، چالش های اقتصادی و … با همتی ستودنی و پشتکاری وصف ناپذیر صحنه های زیبایی از خودباوری را به نمایش گذاشتید. اگر در شرایط کنونی مجموعه بزرگی همچون گروه صنعتی ایران خودرو، با گام های بلند و استوار در مسیر رشد و تعالی پیش می رود، بی شک مرهون کار و اندیشه یکایک کارگران متعهد و مسوول است.
پاسداشت چنین روزی در ایران اسلامی برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش های ملی است؛ همان گونه که مولای متقیان علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: «درهای رزق بسته است، آن ها را با حرکت و فعالیت بگشایید، زیرا کار باعث برکت است.»؛ از این رو با تاسی از گفتار و کردار بزرگان دین‌ و اندیشه و نیز با توجه به نقش مهم کارگران در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور، بجاست که صمیمانه ترین و خالصانه‌ترین سپاس ها و قدردانی‌ها را نثار منزلت و جایگاه کارگران کنیم.
با هدف‌گذاری صورت‌ گرفته در سال ۱۴۰۲و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» و همچنین با همت و تلاش های مسوولانه شما همکاران گرانقدر در بزرگ ترین خودروسازی ایران و خاورمیانه، ضمن حفظ بالاترین سهم تولید خودرو در کشور، می کوشیم در جهت توسعه محصولات، افزایش کیفیت، تولید محصولات جدید، ارایه خدمات پس از فروش برتر و در نتیجه جلب بیش از پیش رضایت مشتریان و مصرف کنندگان نهایی، رسالت خود را نسبت به کشور و ملت بزرگوار ایران اسلامی بجای آوریم. قطعا حرکت در مسیر رشد و بالندگی در زمینه های مرتبط، بدون بهبود و هم افزایی در حوزه های منابع انسانی میسر نخواهد شد.
به پاس تمامی جان فشانی ها و سخت کوشی های بی بدیل و شکوهمند تک تک کارکنان صنعت کشور به ویژه صنعت خودرو و شما همکارانم در گروه صنعتی ایران خودرو که در کسب دستاوردها و افتخارات صنعت خودرو سهیم بوده اید، فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت، روزجهانی کارگر را از صمیم قلب تبریک گفته و از پیشگاه خداوند رحمان برای یکایک شما همکاران گرامی تندرستی و بهروزی مسالت دارم.
 علیمردان عظیمی
مدیرعامل