جامع خبر(جامع نیوز):برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی معرفی و با اهدای تندیس‌های نقره‌ای و برنزی تجلیل شدند. به گزارش ایدرو نیوز، شرکت نفت بهران در بازه امتیازی۷۵۱ تا ۸۰۰  موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره شد و شرکت های پتروپالایش کنگان، گاز استان کرمانشاه، مجتمع گاز پارس جنوبی ( پالایشگاه چهارم) […]

جامع خبر(جامع نیوز):برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی معرفی و با اهدای تندیس‌های نقره‌ای و برنزی تجلیل شدند.

به گزارش ایدرو نیوز، شرکت نفت بهران در بازه امتیازی۷۵۱ تا ۸۰۰  موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره شد و شرکت های پتروپالایش کنگان، گاز استان کرمانشاه، مجتمع گاز پارس جنوبی ( پالایشگاه چهارم) در بازه امتیازی ۷۰۰ تا ۷۵۰ تندیس نقره ای تک ستاره دریافت کردند. شرکت های پالایش گاز ایلام؛ پتروشیمی جم، پتروشیمی نوری و شرکت نفت پارس؛ گاز استان کردستان و گاز استان خراسان رضوی نیز موفق به کسب تندیس برنزی سه ستاره شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در هشتمین همایش جایزه ملی مدیریت انرژی با اشاره به سابقه و تجربه سازمان مدیریت صنعتی در طراحی  و اجرای نظام های رتبه بندی و برگزاری جوایز ملی گفت: اهداف جایزه ملی مدیریت انرژی  مدیریت منابع و مصارف انرژی و افزایش سودآوری از طریق افزایش بهره‌وری منابع انرژی است.

ابوالفضل کیانی بختیاری در خصوص برخی از  کاربرد های مهم فناوری های انقلاب صنعتی ۴ در مدیریت انرژی خاطرنشان کرد: اینترنت صنعتی اشیا پایه و اساس ساخت یک سیستم مدیریت انرژی است و تمام اشیاء هوشمند درگیر در زنجیره تولید را به هم متصل می کند و بوسیله این تکنولوژی داده های حسگرها، مترها و برنامه ریزهای تولید، یک تصویر منسجم را تشکیل می دهند.کیانی بختیاری در ادامه تصریح کرد: ایران با وجود ۳۰۰ روز آفتابی و متوسط تابش ۴٫۵-۵٫۵ کیلووات ساعت بر متر مربع در زمینه بهره مندی از انرژی خورشیدی از پتانسیل بالایی برخوردار است. ارائه سناریوی نقشه راه انرژی های تجدید پذیر از سوی آژانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر و تاکید بر سهم ۳۰درصدی این نوع انرژی در سبد انرژی جهان تا سال ۲۰۳۰، کشورمان را بسوی بهره برداری انرژی تجدید پذیر رهنمون می سازد. وی افزود: بهره برداری از حدود ۸۵۰ مگاوات نیروگاه های انرژی های تجدیدپذیر، نوید بخش حرکت بسوی انرژی های پاک در کشور است و طراحی سامانه یکپارچه مدیریت و برنامه ریزی انرژی در کشور گام مهمی در راستای ارتقای بهره وری انرژی محسوب می گردد.