جامع خبر(جامع نیوز):مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین گفت:سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین درسال۱۴۰۲ تغییر خواهد کرد. به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در گردهمایی سه روزه مدیران ستادی و روسای شعب بانک کارآفرین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تغییر […]

جامع خبر(جامع نیوز):مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین گفت:سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین درسال۱۴۰۲ تغییر خواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در گردهمایی سه روزه مدیران ستادی و روسای شعب بانک کارآفرین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تغییر سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین (Core banking) تصریح کرد: حدودا از ده سال گذشته تاکنون بحث‌هایی درخصوص اصلاح یا تغییر core مطرح بوده و حتی نظر خواهی از برخی شرکت‌های مطرح بین المللی انجام شد ولی هرگز منجر به تصمیم قطعی نشد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به محرز شدن ضرورت در تغییر core، اقدامات لازم جهت تشکیل یک تیم اجرایی حرفه‌ای و تخصصی انجام و این مهم با دقت تمام و طبق برنامه زمانبندی شروع شد و خوشبختانه در حال حاضر در مسیر اجرای این پروژه بسیار مهم، بزرگ و سرنوشت ساز برای بانک کارآفرین هستیم که با یاری خداوند و به پشتوانه تلاش و همت تمامی همکاران در سال ۱۴۰۲ اجرا و به بهره برداری می رسد.

مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک با اشاره به کارگروههای تشکیل شده در همایش سراسری شعب کشور خاطرشان کرد: شواهد حاکی از این است که هر بار که همایش‌ سراسری مدیران ارشد در بانک کارافرین برگزار می‌شود، در مقایسه با دوره‌های پیشین، شاهد ارتقای کمی و کیفی محتوای مطالب هستیم و نتایج مباحث در هر دوره منطقی‌ و اثربخش‌تر از دوره های گذشته است.

وی افزود: سطح مشارکت همکاران در کارگروه ها موثرتر از گذشته است و حاوی این پیام است که تمامی همکاران در سطوح و لایه های مختلف بانک، خود را در ساختن سرنوشت و روند رو به رشد بانک سهیم می‌دانند که جای تقدیر دارد.

عضو هیات مدیره در ادامه با تشکر از مدیرعامل در خصوص تکمیل هیات عامل بانک کارآفرین، خاطر نشان کرد: حضور جناب آقای خانی بعنوان سرپرست قائم مقام مدیرعامل و جناب آقای خسروانی بعنوان معاون اعتباری مدیرعامل، با توجه به تخصص و دانش حرفه‌ای‌ ایشان، حتما برای بانک منشاء خیر خواهد بود.

وی در ادامه افزود:طی چندین سال اخیر از تخصص، تجارب و رهنمودهای آقای صنعتی نژادپیشکسوت صنعت بانکداری به ویژه در حوزه اعتبارات بهره فراوان برده‌ایم و ضمن تشکر از ایشان، کمافی السابق نیازمند بهره گیری از تجربیات ارزشمند و دانش ایشان خواهیم بود.

سیف علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش به مسئولیت مدیران نسبت به افراد تحت نظارت ایشان اشاره کرد و توجه مدیران به دغدغه‌ها و مشکلات همکاران را یک تکلیف خواند و گفت: مدیران در تمامی رده‌های صف و ستاد علاوه بر توجه و نظارت به کار حرفه‌ای همکاران، می بایست در خصوص دغدغه‌ها و مسائل شخصی همکاران نیز مراقبت کنند و حتی المقدور در حد توان خود مسائل و مشکلات آنان را رسیدگی و برطرف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت مشتری مداری به ویژه در شعب گفت:منشاء انتخاب یک بانک توسط مردم، بر اساس نوع و کیفیت ارایه خدمت در شعب بانک است و عموم مردم با شعب سر و کار دارند، لذا اگر مردم و مشتریان، بانک کارآفرین را بانکی به مفهوم واقعی خصوصی، مشتری مدار، دقیق، قانون مدار و مودب می‌دانند، به دلیل نحوه برخورد همکاران شعب است.

عضو هیات مدیره ادامه داد:شعب ویترین بانک هستند و کوچکترین نقص و مشکلی می‌تواند نظر مشتریان را نسبت به بانک تغییر دهد و شایسته است همه همکاران بیش از پیش به این نکته مهم توجه داشته باشند و با رعایت اصول حرفه ای مشتری مداری، بهتر از گذشته رضایت مشتریان را جلب کنند.

 سیف علی شاهی با اشاره به ضرورت توانمندسازی همکاران در تمامی بخش‌های بانک خاطرنشان کرد: توانمندسازی صرفاً محدود به برگزاری دوره‌های کلاس آموزشی نیست و این ضرورت وجود دارد که تمامی فعالان بانکی به اندازه جایگاهی که بانک برایشان در نظرگرفته ، در رشد توانمندی ها و دانش حرفه‌ای و تخصصی خود و افراد تحت نظارت خود بکوشند.

این عضو هیات مدیره تاکید کرد:بدترین ضعف این است که وقتی فردی در سمت و جایگاهی قرار می گیرد درصدد افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی، حرفه‌ای و تیمی خود برنیاید و به اندازه آن جایگاه تیم خود را رشد ندهد.

سیف علی شاهی با اشاره به سابقه درخشان بانک کارآفرین در شبکه بانکی در بیش از دو دهه گذشته گفت: جایگاه رفیع بانک کارآفرین در نزد مردم، وامدار مدیران و کارکنان بزرگ منشی است که سنگ بنای این بانک را به خوبی بنا نهادند و در طول عمر با برکت این بانک کوشیده اند این مزیت را تقویت کنند و این مهم باید همواره مورد توجه و مراقبت همه همکاران باشد.

وی  به فعالان بانکی شعب در بانک  کارآفرین توصیه کرد: هر یک از همکاران در تمامی سطوح صف و ستاد، همواره این پرسش را از خود داشته باشیم که چه سهمی در موفقیت بانک کارآفرین داشته‌ایم؟ اگر سهم و نقش موثری داشتیم، درصدد تقویت آن برآییم و اگر این نقش کمرنگ بوده، تلاش کنیم نقش و سهم خود را در کسب موفقیت‌های بانک پررنگ‌ و موثر تر از گذشته کنیم.