به گزارش کامیون نیوزدیروز در تالار بورس، ۳ کامیونت از شرکت آرین پارس دیزل عرضه شد؛ کامیونت JAC کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری، کامیونت JAC کابین خوابدار ۹ تن بدون کاربری و کامیونت JAC کابین خوابدار ۸٫۵ تن بدون کاربری؛ ۳ کامیونتی که از هر کدام ۳۰ دستگاه عرضه شد. اما نکته قابل توجه […]
به گزارش کامیون نیوزدیروز در تالار بورس، ۳ کامیونت از شرکت آرین پارس دیزل عرضه شد؛ کامیونت JAC کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری، کامیونت JAC کابین خوابدار ۹ تن بدون کاربری و کامیونت JAC کابین خوابدار ۸٫۵ تن بدون کاربری؛ ۳ کامیونتی که از هر کدام ۳۰ دستگاه عرضه شد.
اما نکته قابل توجه اینجاست با وجود ۳۰ عرضه از هر کدام، اما تقاضا انگشت شمار بوده است به طوری که برای کامیونت ۸٫۵ تن تنها ۳ تقاضا شکل گرفت و برای کامیونت های ۹ و ۶ تن به ترتیب ۶ و ۱۲ عرضه شکل گرفت!
آرین پارس دیزل برای هر کدام از این عرضه ها، قیمت پایه ای را در نظر گرفته بود؛ برای کامیونت JAC کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری قیمت پایه ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان که در نهایت با همین مبلغ به فروش رفت؛ قیمتی که برای کامیونت JAC کابین خوابدار ۹ تن بدون کاربری در نظر گرفته شده بود یک میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان بود که با توجه به تقاضای کمتر از ۱۰ دستگاه، معامله باطل شد.
کامیونت JAC کابین خوابدار ۸٫۵ تن بدون کاربری هم با قیمت یک میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان به دلیل تقاضای ۳ دستگاه معامله باطل شد.
نداشتن شبکه خدماتی وعدم اطمینان به محصول ونداشتن آپشن های مانندکروز کنترل، وجود مشکلات برقی، ضعیف بودن ریتاردر، سقوط قیمت محصولات جک در بازار همگی دلیل بی مشتری ماندن محصولات آرین دیزل است.