اولین نمایندگی بی ام کارز با کد ۱۰۰۱ در غرب تهران افتتاح شد. اولین نمایندگی بی ام کارز با کد ۱۰۰۱ توسط شهرک اتومبیل گودرزی در غرب تهران، بزرگراه شهید همدانی، بلوار کاج افتتاح شد.بی ام کارز به عنوان یک شرکت وارد کننده خودرو درصدد است تا با واردات خودروهایی از برترین برندهای ممکن ضمن […]

اولین نمایندگی بی ام کارز با کد ۱۰۰۱ در غرب تهران افتتاح شد.

اولین نمایندگی بی ام کارز با کد ۱۰۰۱ توسط شهرک اتومبیل گودرزی در غرب تهران، بزرگراه شهید همدانی، بلوار کاج افتتاح شد.
بی ام کارز به عنوان یک شرکت وارد کننده خودرو درصدد است تا با واردات خودروهایی از برترین برندهای ممکن ضمن ایجاد تنوع خودرویی در کشور، بتواند پاسخگوی سلیقه مخاطبینی با استاندارد‌های ویژه باشد.


از آنجا که صنعت خودروی دنیا رویکرد جدی به سمت خودروهای الکتریکی دارد،BM CARS  نیز پیش گام در ارائه خودروهای ای وی (EV) و پلاگین هایبرید (PHEV) است.
این نمایشگاه که برای برند بی ام کارز استاندارد سازی شده قرار است محلی برای بازدید و عرضه محصولات وارداتی گروه بهمن باشد؛ در حال حاضر دو محصول بستیون T۷۷ و هونگچی H۵ در این شوروم قرار داده شده و علاقه مندان می توانند برای باز دید این خودروها به شوروم بی ام کارز گودرزی مراجعه کنند.

بستیون T۷۷

بستیون T۷۷ یک کراس اوور با ابهت است که بی ام کارز (BM CARS) آن را در این نمایندگی در معرض دید دوستداران خودرو قرار می‌دهد؛ بستیون T۷۷ از زیر مجموعه برند شناخته شده FAW است که توسط بی ام کارز عرضه خواهد شد. خطوط پرقدرت جلوی این خودرو، در کنار چراغ‌های باریک و کشیده حکایت از تبعیت این محصول از ترند‌های روز طراحی خودروی دنیا دارد.


بستیون T۷۷ یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم را در زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۸ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می کند.

هونگچی E-QM۵


هونگچی E-QM۵ با توان پیمایش ۴۳۱ کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM۵ پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.


هونگچی E-QM۵ با ۱۴۰ کیلووات قدرت، یک خودروی توانمند محسوب می‌شود و حتی از سایر ستاره‌های خودرو برقی هم پیشرفته‌تر است. بر اساس آخرین رده‌بندی‌ها، محصول منتخب بهمن موتور بالاتر از رقبای چینی و حتی تویوتای ژاپن قرار می‌گیرد.


پیشرانه برقی در این خودرو سوار بر محور جلو است و توان تولید نهایت قدرت ۱۳۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر را دارد. ظرفیت باتری ۵۴ کیلووات ساعت است و با هر بار شارژ کامل پک باتری این خودرو می توان مسافت ۴۳۱ کیلومتر را پیمود